Platform-Doc & Festival-Doc: Розбираємо приклади 

Тривалість
90’

Ринок онлайнових документальних фільмів зростає. Поява платформ для їх дистрибуції від нових і давно відомих медіа свідчить про дедалі більшу популярність таких робіт. Однак, чим, власне, відрізняється створення документального фільму для платформи на кшталт The Guardian або The New York Times від «типової фестивальної документалки»? Про це ми дізнаємося, порівнявши фільми Home Match та Home Games. Вони присвячені тій самій головній героїні і створені на основі однакового матеріалу, але з різною метою. Зіставивши їх, ми з'ясуємо спільні та відмінні риси онлайнового та фестивального документального кіно. Невже це два різні світи? Чи можуть вони співіснувати, чи навіть позитивно впливати один на одного? Навіщо було створювати дві версії стрічки? Що можна, а що не варто робити під час виробництва онлайнового документального фільму?  

 

Аналіз прикладів із режисеркою Алісою Коваленко та продюсером Стефаном Сіоаном (East Roads Films) модеруватиме Даніель Абма (DOK Leipzig).  

 

Даніель Абма вивчав режисуру в Бабельзберзькому університеті кіно імені Конрада Вольфа, спеціалізуючись на документалістиці. Його проникливі та вдумливі фільми здобули нагороди багатьох міжнародних фестивалів. Зокрема стрічка «За Вріценом» брала участь у IDFA та численних інших фестивалях, здобувши, з-поміж інших, престижну німецьку нагороду «Ґрімме». Його найновішу роботу «Гавана-транзит» про сексуальну революцію на Кубі було показано більш ніж на 65 кінофестивалях. У 2017 році цей фільм був представлений у конкурсній програмі DOCU/ПРАВА на DOCUDAYS UA. Зараз Даніель Абма викладає документалістику в Бабельзберзькому уУніверситеті кіно імені Конрада Вольфа. Окрім цього, працює програмним директором DOK Leipzig.  

 

Обговорення відбуватиметься у межах міжнародної майстерні Global Short Docs Forum, організованої One World Media, яка об'єднує режисерів короткометражних документальних фільмів із представниками онлайн-платформ.


4-й поверх IZONE
Середа
27 березня 2019
12:00
XVII МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
20–29
березня 2020
Лекція «Нелінійний документальний сторітелінг»
DOCU/КЛАС
26 березня 2019
Лекція «Нелінійний документальний сторітелінг»
Тривалість
120
DOCU/КЛАС
26 березня 2019
DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з режисерами та кінокритиками
DOCU/КЛАС
28 березня 2019
DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з режисерами та кінокритиками
Тривалість
120
DOCU/КЛАС
28 березня 2019
Монтажер – володар часу. Розмова з Кутайбою Бархамджі
DOCU/КЛАС
25 березня 2019
Монтажер – володар часу. Розмова з Кутайбою Бархамджі
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
25 березня 2019
Круглий стіл «Звук і музика в документальному кіно»
DOCU/КЛАС
25 березня 2019
Круглий стіл «Звук і музика в документальному кіно»
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
25 березня 2019
Дискусія «Ліки від старості: нове цифрове тіло для культурної спадщин…
DOCU/КЛАС
23 березня 2019
Дискусія «Ліки від старості: нове цифрове тіло для культурної спадщини»
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
23 березня 2019
Дискусія «Публічні простори: вхід вільний?»
DOCU/КЛАС
24 березня 2019
Дискусія «Публічні простори: вхід вільний?»
Тривалість
120
DOCU/КЛАС
24 березня 2019
Дискусія «Чи впливає Netflix на мову кіно?»
DOCU/КЛАС
24 березня 2019
Дискусія «Чи впливає Netflix на мову кіно?»
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
24 березня 2019
«Наслідки VR: Євромайдан»: хроніки конфлікту у віртуальній реальності…
DOCU/КЛАС
27 березня 2019
«Наслідки VR: Євромайдан»: хроніки конфлікту у віртуальній реальності. Презентація проекту
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
27 березня 2019
Тренінг «Культура використання відкритих даних»
DOCU/КЛАС
26 березня 2019
Тренінг «Культура використання відкритих даних»
Тривалість
90
DOCU/КЛАС
26 березня 2019