25 березня: що відвідати цього дня

24 березня 2019

Фестивальний день на Docudays UA традиційно розпочнеться з ранкової кави з режисер(к)ами та правозахисниками. Починаючи з 23-го березня, режисер(к)и, чиї фільми були показані напередодні в конкурсах DOCU/СВІТ, DOCU/УКРАЇНА та DOCU/КОРОТКО, а також учасники(-ці) правозахисної програми RIGHTS NOW! спілкуватимуться з глядач(к)ами в неформальній атмосфері кав'ярні на першому поверсі кінотеатру «Жовтень». Окрім цього, у програмі Docudays UA відбуватиметься чимало цікавих позаконкурсних показів, майстер-класів та зустрічей із гостями фестивалю. Отже, коротко про найцікавіше.

 

Обережно, провалля!: приклад імпакт-кампанії

IZONE | перший поверх | 10.00

 

Кампанія довкола фільму «Обережно, провалля!» ще тільки набирає обертів. Представниця імпакт-агенції Picture Motion Меґан Вандерворт не лише розповість, як стрічці вдалося досягти такого успіху, але й поділиться подальшими планами з правозахисниками та громадськими організаціями. Зокрема Меґан обговорить стратегії і тактики впливу, які використовувалися для кампанії «Обережно, провалля!», а також способи визначення результатів впливу.

 

Парування

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Аншлаг» | 12.50

Розгорнута дискусія: Право на близкість: як будує стосунки покоління Z?

Рекомендований вік: 14+

 

Цілий рік Наомі й Едвін знімають дуже особисті та відверті відображення своїх життів. Вони встигають познайомитися, закохатися та розійтися. Проте вони не покидають одне одного – між ними зароджується неповторна дружба. Їхні відео виходять за межі соціальних медіа і будь-яких масок. Ми маємо змогу побачити нецензуровані думки двох 20-річних про життєві труднощі та стосунки.

 

Монтажер – володар часу. Розмова з Кутайбою Бархамджі

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Класік» | 15.00

 

Режисер монтажу – одна з найвідповідальніших посад у кіновиробництві. З якими складнощами він стикається під час створення неігрового фільму? У чому специфіка роботи з режисерами-дебютантами і як зв’язати у єдине фізичний та екранний час, розкаже цьогорічний член журі фестивалю – Кутайба Бархамджі. Як режисер монтажу він відзначений багатьма нагородами. Його роботи брали участь у фестивалях в усьому світі, зокрема у Венеції, Берліні, Амстердамі, Роттердамі, Парижі, Ньйоні та багатьох інших. Серед цих стрічок – «Запис триває» (2018, режисери Ґіят Аюб і Саїд Аль Батал), що здобула кілька нагород на останньому Венеційському кінофестивалі й увійшла до секції DOCU/ХІТИ.

 

Дар

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 19.00

Обговорення з режисеркою

 

Фільм натхнений класичним текстом Льюїса Гайда «Дар: творчість і художник у сучасному світі». У багатій на кінематографічні засоби стрічці переплітаються історії, що ґрунтуються на персонажах з Північної Америки, Італії, Нової Зеландії. «Дар» присвячений чомусь, що не можна виміряти чи порахувати, купити чи продати. Фільм досліджує паралелі між роботою художників та економікою дару. Це рефлексія про творчий процес, про причини, чому ми «працюємо на службі наших дарів». Це свято уяви.

 

Домашні ігри

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 21.30

Обговорення зі знімальною групою

 

Історія Аліни, 20-річної дівчини з бідної київської родини, яка має шанс вирватися з нетрів життя завдяки футболу. Юна спортсменка на піку своєї кар’єри й очікує на запрошення до національної збірної України. Але життя приготувало для неї випробування: мама дівчини помирає, залишивши на неї молодших брата та сестру. Аліна мусить зробити вибір: футбол або сім’я.

 

Чільне зображення: кадр з фільму «Дар» (реж. Робін МакКенна)

XVII МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
20–29
березня 2020