До 1989 року село Дафен у місті Шеньчжень було всього лиш хутором. А зараз його населення налічує 10 тисяч осіб, серед яких сотні селян, що стали художниками і почали писати картини олією. У численних студіях і навіть у провулках художники Дафена малюють тисячі копій усесвітньо відомих західних картин. Нікого вже не лякає замовлення написати 200 картин ван Гога і, щоб встигнути у строк, художники сплять на підлозі між мотузками для білизни, на яких висять шедеври. У 2015 році доходи від продажу картин сягали більш ніж 65 мільйонів доларів. Один із художників, Сяоюн Чжао, та його родина написали приблизно 100 тисяч ван Гогів. Після всіх цих років Чжао відчуває глибоку спорідненість із цим художником. Він подорожував до Європи, щоб побачити оригінали у Музеї ван Гога, а також щоб відвідати одного зі своїх найкращих клієнтів – амстердамського арт-дилера.
Юй Хайбо – режисер і відомий китайський соціальний фотограф, головний фоторедактор Shenzhen Economic Daily та директор Асоціації професійних фотографів Шеньчженя. Його найвідоміша фотоісторія «Село, де пишуть картини олією – Дафен у Китаї» перемогла у 49-му Конкурсі світової фотографії для преси у 2006 році і була придбана Музеєм сучасного мистецтва у Сан-Франциско. Ю Хайбо здобув ступінь бакалавра фотографії у Вуханьському університеті в Китаї і є перешопроходцем сюрреалістичної фотографії на батьківщині завдяки своїй праці «На іншому березі ланцюга ілюзій», яка здобула найвищу нагороду на 15-й Національній фотовиставці у 1988 році. З 1989 року працює з документальною фотографією, і його фотоісторії, такі як «Тибет», «Музична молодь», «Розширення міст у Китаї», здобули численні нагороди і були показані на виставках різних країн.
Вибране: «Шеньчжень одного чоловіка» (2012)
Юй Тянкі Кікі – продюсерка у Century Image Media Ltd. (Китай) та доцентка на факультеті Кіно та Медійних студій в Інституті культурних та креативних індустрій при Шанхайському транспортному університеті в Китаї. Вона отримала бакалаврську ступінь у Вестмінстерській кіношколі у Лондоні за спеціальністю «Кіно- та телевиробництво», маґістерську з соціології – в Кембриджському університеті, а також докторську ступінь з документалістики у Вестмінстерському університеті. Вона є донькою Юй Хайбо.
Вибране: «Знімаючи Шеньчжень» (2007), «Труба» (2008), «Пам’ять про дім» (2009)