27 березня: що відвідати цього дня

26 березня 2019

Фестивальний день на Docudays UA традиційно розпочнеться з ранкової кави з режисер(к)ами та правозахисниками. Починаючи з 23-го березня, режисер(к)и, чиї фільми були показані напередодні в конкурсах DOCU/СВІТ, DOCU/УКРАЇНА та DOCU/КОРОТКО, а також учасники(-ці) правозахисної програми RIGHTS NOW! спілкуватимуться з глядач(к)ами в неформальній атмосфері кав'ярні на першому поверсі кінотеатру «Жовтень». Окрім цього, у програмі Docudays UA відбуватиметься чимало цікавих позаконкурсних показів, майстер-класів та зустрічей із гостями фестивалю. Отже, коротко про найцікавіше.

 

«Неспокій»: приклад креативної імпакт-дистрибуції

IZONE | перший поверх | 10.00

 

Ребекка Ешдаун – директорка кампаній маркетингової і дистрибуторської агенції Together Films. Вона спеціалізується на розвитку стратегічних партнерств, аби контент досягав якнайширшої аудиторії, а також керує організацією показів у кінотеатрах та на інших локаціях. На прикладі фільму «Неспокій» і супровідної інсталяції «Неспокій VR» Ребекка розповість про унікальну модель гібридної дистрибуції, про винахідливі шляхи посилення ефективності кампаній для некінотеатральних показів і вихід на цільову аудиторію за допомогою правильно обраного майданчика.

 

«Наслідки VR: Євромайдан»: хроніки конфлікту у віртуальній реальності

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Класік» | 15.00

 

«Наслідки VR: Євромайдан» – унікальний для України документальний VR-проект, розроблений київською студією New Cave Media, що працює з імерсивними технологіями. Історія трагічного ранку 20 лютого 2014 року розповідається у VR-середовищі, створеному за допомогою фотограмметрії та комбінації різних медіа. На презентації члени команди розкажуть, як виникла ідея цього проекту, з якими викликами довелося стикнутися під час його розробки і чому сьогодні так важливо залучати нові платформи для розповіді значущих історій.

 

Прикордонний мур

Кінотеатр «Жовтень» | Зала «Гегемон» | 18.30

 

Серед особливих подій фестивалю – показ фільму Ніколауса Ґейргальтера «Прикордонний мур» про стіну на перевалі Бреннер, кордоні Австрії та Італії, яку у 2016 році вирішив звести австрійський уряд, аби «убезпечити» країну від потоку біженців. Вслухаючись у думки та голоси місцевих жителів, фермерів, поліцейських, стрічка показує нам різноманіття поглядів на це питання – від прихованої ксенофобії до критики популістського уряду.

 

Мости часу

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 19.00

Обговорення з режисером

 

У 1960-х роках кінематограф балтійських країн, які тоді ще входили до складу Радянського Союзу, переживав свою «нову хвилю». Своїми потужними візуальними образами і метафоричним підходом ці режисери відкидали пропаганду, яка на той час була офіційною мовою кіно. «Мости часу» повертаються до ще живих режисерів, які були частиною цього культурного руху опору. Уривки із їхніх фільмів протиставлені сучасному матеріалу, а деякі актори зі старих стрічок знову з’являються на екранах.

 

24 кадри

Кінотеатр «Київ» | Синя зала | 21.30

 

Проект «24 кадри» народився із творчо-метафізичної цікавості: що стається у миті до та після фотографування? Яке уявне «потому» приховане у світлині? Аби відповісти на ці запитання, Аббас Кіаростамі винайшов незвичайний технічний метод: обравши двадцять світлин з особистої колекції, він анімував та об’єднав їх. Цей фільм, який протягом трьох років створювала команда іранських фахівців, залишиться останньою роботою майстра, котрий помер у Парижі в липні 2016-го у 76 років. Рідкісний і безцінний спадок одного з ключових режисерів в історії сучасного кіно.

 

Чільне зображення: кадр з фільму «24 кадри» (реж. Аббас Кіаростамі)

XVII МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
20–29
березня 2020