«Час життя об'єкта в кадрі» відзначено на FIDMarseille

09 липня 2013

Фільм Олександра Балагури «Час життя об'єкта в кадрі», що був показаний поза конкурсом у цьогорічному фестивалі Docudays UA, отримав на Міжнародному фестивалі документального кіно в Марселі FIDMarseille спеціальну відзнаку журі.

 

Так як режисер поїхав з фестивалю до церемонії нагородження, його приз передали програмному координатору Docudays UA Вікторії Лещенко. Про її враження від Марсельского фесту читайте незабаром.

 

Анотація до фільму Олександра Балагури, опублікована в каталозі FIDMarseille: «Обираючи фотографію як матеріал, а пам’ять як напрям, ми неминуче опиняємося в лабіринті, створеному нашою власною пам’яттю та пам’яттю інших» – попереджає Олександр Балагура. І додає: «Якщо прагнути вибратися з цього лабіринту, ми також перетворюємося на матеріал». Попередження зрозуміле: фільм несе відповідальність за свою непрямолінійну сутність. Нічого не представлено як даність: ані зображення, ані далекі витоки їхніх походжень. У постійному поверненні назад і вперед, між теоретичними медитаціями та блискучою візуальною інтенсивністю, між чутливістю та мізан-прірвою (mise-en-abyme), між фільмом та чарівним поетичним мистецтвом, Балагура веде нас у подорож, і не тому, що він схильний до витонченості, а тому, що готовий пропускати крізь себе навколишні образи, не губити їх. Тому в сповільненому темпі нас запрошують на зустріч із ангелом, Данте, Брєжнєвим, кінорежисером та його командою, сценами з Мейбріджа, фотографією сплячої жінки на російському ринку. І поки образи тчуть цей лабіринт, виникає питання не лише про споглядання, акт творчості, а й про сам фільм у процесі його створення та осмислення. Історія колишнього Радянського Союзу поступово перетворюється на волокно, яке перетворюється на нитку Аріадни. –Жан-Пьєр Рем та Ніколя Фьодоров

 

Марсельский фестиваль документального кіно FIDMarseille проводиться у Франції щорічно з 1989 року. Журі нагороджує учасників у міжнародній, національній та дебютній категоріях. Цього року фестиваль проходив з 2 до 8 липня і представив глядачам понад 150 фільмів.

 

Читайте також: інтерв’ю з Олександром Балагурою про «Час життя об’єкта в кадрі»…

17 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
24–
квітня
3
травня 2020
Прийом фільмів на Docudays UA-2021 відкрито!
Новини
03 червня 2020
Прийом фільмів на Docudays UA-2021 відкрито!
Новини
03 червня 2020
Зустрічайте учасників та учасниць UKRAINIAN SHOWCASE @ Cannes Docs
DOCU/ПРО
29 травня 2020
Зустрічайте учасників та учасниць UKRAINIAN SHOWCASE @ Cannes Docs
DOCU/ПРО
29 травня 2020
Звернення на підтримку Довженко-Центру
Новини
29 травня 2020
Звернення на підтримку Довженко-Центру
Новини
29 травня 2020
Українська документалістика на Festival Scope Pro
Новини
25 травня 2020
Українська документалістика на Festival Scope Pro
Новини
25 травня 2020
Відкрито прийом заявок в UKRAINIAN SHOWCASE @ Cannes Docs
DOCU/ПРО
12 травня 2020
Відкрито прийом заявок в UKRAINIAN SHOWCASE @ Cannes Docs
Подати заявку на участь у презентації на Marché du Film можна до 23 травня!
DOCU/ПРО
12 травня 2020
Docudays UA-2020 у цифрах
Новини
11 травня 2020
Docudays UA-2020 у цифрах
Найпопулярніші стрічки, скільки гостей, глядачів та глядачок, врятованих дерев і випитих філіжанок кави?
Новини
11 травня 2020
Зустрічі, мрії і спогади
Огляд програми
09 травня 2020
Зустрічі, мрії і спогади
Кінокритикиня Наталя Серебрякова про програму документального есе
Огляд програми
09 травня 2020
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Інтерв'ю
09 травня 2020
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Розмова з Хосе-Рамоном «Мон» Рівасом
Інтерв'ю
09 травня 2020