20 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 2 — 8 
червня 2023
DOCU/КОРОТКО Україна: і в смутку, і в радості
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО Україна: і в смутку, і в радості
Огляд програми
«Критичний погляд на кіно мусить бути базовою навичкою». Ольга Бірзул про програму «Монтажний перехід»
Інтерв'ю
«Критичний погляд на кіно мусить бути базовою навичкою». Ольга Бірзул про програму «Монтажний перехід»
Інтерв'ю
DOCU/CВІТ: диво кіно
Огляд програми
DOCU/CВІТ: диво кіно
Огляд програми
Спеціальні події ювілейного 20 Docudays UA
Огляд програми
Спеціальні події ювілейного 20 Docudays UA
Огляд програми
Образ майбутнього
Огляд програми
Образ майбутнього
Огляд програми
DOCU/ART: тисячі образів війни та майбутнього в цифровому світі
Огляд програми
DOCU/ART: тисячі образів війни та майбутнього в цифровому світі
Огляд програми
Права людини під час війни та відбудова: якою буде програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Права людини під час війни та відбудова: якою буде програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: інакший біль у спільному тілі
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: інакший біль у спільному тілі
Огляд програми
Дивитися на образи минулого: 5 фільмів програми DOCU/УКРАЇНА
Огляд програми
Дивитися на образи минулого: 5 фільмів програми DOCU/УКРАЇНА
Огляд програми
Docudays UA x SUNNY BUNNY: «Кокомо-Сіті»
Огляд програми
Docudays UA x SUNNY BUNNY: «Кокомо-Сіті»
Огляд програми
Монтажний перехід. Кураторська програма Ольги Бірзул
Огляд програми
Монтажний перехід. Кураторська програма Ольги Бірзул
Огляд програми
Осмислити неосяжний досвід. Національна прем’єра фільмів Civil Pitch 2.0
Огляд програми
Осмислити неосяжний досвід. Національна прем’єра фільмів Civil Pitch 2.0
Огляд програми
Теплі історії дорослішання програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Теплі історії дорослішання програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Глибина правди. Аспекти висвітлення війни
Конспект
Глибина правди. Аспекти висвітлення війни
Конспект
Олександра Матвійчук: «Я не побачила в Європі запиту на справедливість. Я побачила запит на мир»
Інтерв'ю
Олександра Матвійчук: «Я не побачила в Європі запиту на справедливість. Я побачила запит на мир»
Інтерв'ю
Події «Архіву війни» на спеціальному випуску 19 Docudays UA
Огляд програми
Події «Архіву війни» на спеціальному випуску 19 Docudays UA
Огляд програми
DOCU/CИНТЕЗ: інші види, агентність і засоби виразності
Огляд програми
DOCU/CИНТЕЗ: інші види, агентність і засоби виразності
Огляд програми
RIGHTS NOW! Правозахисна програма 19 Мандрівного Docudays UA
Огляд програми
RIGHTS NOW! Правозахисна програма 19 Мандрівного Docudays UA
Огляд програми
«Надзвичайний стан»: програма кіновікенду в Києві
Огляд програми
«Надзвичайний стан»: програма кіновікенду в Києві
Огляд програми
Контексти, іронія та фігура об'єднання. Фільми Spotlight on: Docudays UA 2022
Огляд програми
Контексти, іронія та фігура об'єднання. Фільми Spotlight on: Docudays UA 2022
Огляд програми
«Якщо ми зараз дивимося на себе новими очима, то це і є вирішальний етап трансформації, що почалась в розірваному досвіді наших батьків»
Інтерв'ю
«Час — привілей мирного життя». Українські учасниці індустрійних подій Sheffield DocFest розповідають про роботу над проєктами під час війни
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Єва Джишиашвілі
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Олексій Радинський
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Єва Нейман
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Дмитро Грешко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА: невідворотність любові до життя
Огляд програми
Майбутнє в минулому: «Новий прекрасний світ»
Огляд програми
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
Gesamtkunstwerk Глушков: мистецтво, кібернетика і соціальна справедливість
Огляд програми
Людське з обох боків екрану
Огляд програми
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю з Сергієм Бородіним, автором нагород 18 Docudays UA
Інтерв'ю
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Кінокритикиня та кураторка Анна Дацюк ділиться роздумами про фільми з програм DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Журналіст Роман Губа розповідає про міжнародний короткометражний конкурс DOCU/КОРОТКО
Огляд програми
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Шляхи одужання від смерті
Огляд програми
Шляхи одужання від смерті
Читайте огляд арткритика Івана Скорини фільмів з головної програми 18 Docudays UA «Повне одужання?»
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Як Анатолій Сурма створив мультфільми, що показують абсурд сучасного спілкування
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Аґнєшка Голланд: «Для кіно настав час зайняти позицію»
Інтерв'ю
Скролячи чужий біль
Огляд програми
Скролячи чужий біль
Про добірку DOCU/АРТ читайте у огляді кінознавця та режисера Олександра Телюка
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
Трубадури кіно: Шотландія і Україна
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
Кшиштоф Кесльовський: документальний життєпис
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Ми поспілкувалися з Ігорем Барбою, звукорежисером та вчителем Бориса Петера, про складність та тонкощі роботи зі звуком у документальному кіно, співпрацю та дружбу з Борисом.
Інтерв'ю
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
Долати систему: на шляху до «Повного одужання?»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/АРТ на карантині: мистецтво як (не)розкіш
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
Національний конкурс DOCU/УКРАЇНА: про спільне через особисті історії
Огляд програми
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
DOCU/БЛОГ
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
Семен Мозговий про резиденцію UnionDocs та виклики авторської документалістики
DOCU/БЛОГ
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Продюсувати док
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: презентація документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: презентація документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: розробка проєкту документального фільму
Продюсувати док
Продюсувати док: розробка проєкту документального фільму
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Зустрічі, мрії і спогади
Огляд програми
Зустрічі, мрії і спогади
Кінокритикиня Наталя Серебрякова про програму документального есе
Огляд програми
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Інтерв'ю
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Розмова з Хосе-Рамоном «Мон» Рівасом
Інтерв'ю
Смерть їй личить: про фільм-закриття
Огляд програми
Смерть їй личить: про фільм-закриття
Про стрічку «Хороша смерть» розмірковує Наталя Серебрякова
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Оксана Карпович
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Оксана Карпович
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Жанна Кадирова: «Ця нагорода дуже пов’язана з моїм повсякденним життям»
Інтерв'ю
Жанна Кадирова: «Ця нагорода дуже пов’язана з моїм повсякденним життям»
Розмова з художницею Жанною Кадировою, авторкою цьогорічних статуеток-нагород Docudays UA
Інтерв'ю
Міра Берт-Вінтонік: «Ніхто не бачив кадри утопії, але її пошук здавався метафорою життя батька як митця»
Інтерв'ю
Міра Берт-Вінтонік: «Ніхто не бачив кадри утопії, але її пошук здавався метафорою життя батька як митця»
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Тетяна Кононенко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Тетяна Кононенко
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Домашні рейви: приєднуйтеся до вечірок від «Хвильового»
Огляд програми
Одного разу в Шотландії
Огляд програми
Одного разу в Шотландії
Кінокритик Сергій Ксаверов про програму «Знаходження: Шотландія у фокусі»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Любий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Любий
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
«Я не хочу, аби система мене визнавала»
Інтерв'ю
«Я не хочу, аби система мене визнавала»
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Хімей і Ярема Малащук
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Хімей і Ярема Малащук
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірина Цілик
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірина Цілик
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Фільм-есе: дослідження, щоденник, пропаганда
Огляд програми
Фільм-есе: дослідження, щоденник, пропаганда
Про жанр кіноесе розповідає кінокритикиня Наталя Серебрякова
Огляд програми
Клер Сімон: «Документальне кіно зневажають як пролетарське»
Інтерв'ю
Клер Сімон: «Документальне кіно зневажають як пролетарське»
Інтерв'ю
У прямому ефірі: програма онлайн-стрімів Docudays UA
Огляд програми
Фестивалимо вдома і святкуємо відкриття Docudays UA
Огляд програми
Фестивалимо вдома і святкуємо відкриття Docudays UA
Docudays UA-2020 відкриється в онлайн-трансляції 24-го квітня о 19:00. Що ми підготували для глядачів і глядачок?
Огляд програми
Вибачте. Зображення відсутнє: фільми-подорожі, фільми-есе
Огляд програми
Зустрічайте міжнародний конкурс Docudays UA!
Огляд програми
Зустрічайте міжнародний конкурс Docudays UA!
Огляд програми
Історії, що хвилюють: гід правозахисною програмою RIGHTS NOW!
Огляд програми
Історії, що хвилюють: гід правозахисною програмою RIGHTS NOW!
Огляд програми