21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Катерина Горностай: «Прикол Docudays UA в тому, що це фестиваль документального кіно, про який ніколи не знімали нічого…
Інтерв'ю
Катерина Горностай: «Прикол Docudays UA в тому, що це фестиваль документального кіно, про який ніколи не знімали нічого на відео»
Інтерв'ю
Як святкують на передовій
Інтерв'ю
Як святкують на передовій
Інтерв'ю
Відповідальність, тест на самовизначення та відбудова вже зараз
DOCU/БЛОГ
Відповідальність, тест на самовизначення та відбудова вже зараз
DOCU/БЛОГ
Теплі зустрічі зими: Docudays UA в мережі Doc Alliance
Культурна дипломатія
Теплі зустрічі зими: Docudays UA в мережі Doc Alliance
Культурна дипломатія
Без взуття. Як дивилися кіно, думали та говорили про важливе на Мандрівному в Кременчуці
DOCU/БЛОГ
Без взуття. Як дивилися кіно, думали та говорили про важливе на Мандрівному в Кременчуці
DOCU/БЛОГ
Ми вийшли на Майдан — і залишаємося на ньому й досі
DOCU/БЛОГ
Ми вийшли на Майдан — і залишаємося на ньому й досі
DOCU/БЛОГ
Теорія і практика контексту
Культурна дипломатія
Теорія і практика контексту
Культурна дипломатія
IDFA 2023: українські перемож(ни)ці, російський слід та історії з DocLab
Культурна дипломатія
IDFA 2023: українські перемож(ни)ці, російський слід та історії з DocLab
Культурна дипломатія
Архівування війни: як я вивчала досвід німецьких колег
DOCU/БЛОГ
Архівування війни: як я вивчала досвід німецьких колег
DOCU/БЛОГ
Відкритий лист до IDFA
Культурна дипломатія
Відкритий лист до IDFA
Культурна дипломатія
Доносити найважливіше. Від «шляху самурая» до деконструкції імперськості.
Культурна дипломатія
Доносити найважливіше. Від «шляху самурая» до деконструкції імперськості.
Культурна дипломатія
Спрага до кіно: мандрівка на Полтавщину
DOCU/БЛОГ
Спрага до кіно: мандрівка на Полтавщину
DOCU/БЛОГ
Курс на Дублін: війна, кіно та права людини
Культурна дипломатія
Курс на Дублін: війна, кіно та права людини
Культурна дипломатія
Документальне кіно як рушійна сила адвокаційних кампаній
DOCU/БЛОГ
Документальне кіно як рушійна сила адвокаційних кампаній
DOCU/БЛОГ
Джерела майбутнього: «Архів війни» та мистецька інтерпретація
Огляд програми
Джерела майбутнього: «Архів війни» та мистецька інтерпретація
Огляд програми
Марко Ґрба Сінґх: «Я твердо вірю в людство»
Інтерв'ю
Марко Ґрба Сінґх: «Я твердо вірю в людство»
Інтерв'ю
Вправи з людяності. Огляд програми DOCU/АРТ
Огляд програми
Вправи з людяності. Огляд програми DOCU/АРТ
Огляд програми
Майстерня DOCU/КЛАС: побудова та захист майбутнього
Огляд програми
Майстерня DOCU/КЛАС: побудова та захист майбутнього
Огляд програми
Мрійливий світ програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Мрійливий світ програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Міждисциплінарна мистецька програма DOCU/СИНТЕЗ: фрагментарна експозиція
Огляд програми
Міждисциплінарна мистецька програма DOCU/СИНТЕЗ: фрагментарна експозиція
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО Україна: і в смутку, і в радості
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО Україна: і в смутку, і в радості
Огляд програми
«Критичний погляд на кіно мусить бути базовою навичкою». Ольга Бірзул про програму «Монтажний перехід»
Інтерв'ю
«Критичний погляд на кіно мусить бути базовою навичкою». Ольга Бірзул про програму «Монтажний перехід»
Інтерв'ю
DOCU/CВІТ: диво кіно
Огляд програми
DOCU/CВІТ: диво кіно
Огляд програми
Спеціальні події ювілейного 20 Docudays UA
Огляд програми
Спеціальні події ювілейного 20 Docudays UA
Огляд програми
Образ майбутнього
Огляд програми
Образ майбутнього
Огляд програми
DOCU/ART: тисячі образів війни та майбутнього в цифровому світі
Огляд програми
DOCU/ART: тисячі образів війни та майбутнього в цифровому світі
Огляд програми
Права людини під час війни та відбудова: якою буде програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Права людини під час війни та відбудова: якою буде програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: інакший біль у спільному тілі
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: інакший біль у спільному тілі
Огляд програми
Дивитися на образи минулого: 5 фільмів програми DOCU/УКРАЇНА
Огляд програми
Дивитися на образи минулого: 5 фільмів програми DOCU/УКРАЇНА
Огляд програми
Docudays UA x SUNNY BUNNY: «Кокомо-Сіті»
Огляд програми
Docudays UA x SUNNY BUNNY: «Кокомо-Сіті»
Огляд програми
Монтажний перехід. Кураторська програма Ольги Бірзул
Огляд програми
Монтажний перехід. Кураторська програма Ольги Бірзул
Огляд програми
Осмислити неосяжний досвід. Національна прем’єра фільмів Civil Pitch 2.0
Огляд програми
Осмислити неосяжний досвід. Національна прем’єра фільмів Civil Pitch 2.0
Огляд програми
Теплі історії дорослішання програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Теплі історії дорослішання програми DOCU/ЮНІСТЬ
Огляд програми
Роман Бондарчук: «Дати змогу решті світу ототожнити себе з нами»
DOCU/БЛОГ
Роман Бондарчук: «Дати змогу решті світу ототожнити себе з нами»
DOCU/БЛОГ
Глибина правди. Аспекти висвітлення війни
Конспект
Глибина правди. Аспекти висвітлення війни
Конспект
«Нескорений Херсон» у мандрах країною
DOCU/БЛОГ
«Нескорений Херсон» у мандрах країною
DOCU/БЛОГ
Олександра Матвійчук: «Я не побачила в Європі запиту на справедливість. Я побачила запит на мир»
Інтерв'ю
Олександра Матвійчук: «Я не побачила в Європі запиту на справедливість. Я побачила запит на мир»
Інтерв'ю
Події «Архіву війни» на спеціальному випуску 19 Docudays UA
Огляд програми
Події «Архіву війни» на спеціальному випуску 19 Docudays UA
Огляд програми
DOCU/CИНТЕЗ: інші види, агентність і засоби виразності
Огляд програми
DOCU/CИНТЕЗ: інші види, агентність і засоби виразності
Огляд програми
RIGHTS NOW! Правозахисна програма 19 Мандрівного Docudays UA
Огляд програми
RIGHTS NOW! Правозахисна програма 19 Мандрівного Docudays UA
Огляд програми
«Надзвичайний стан»: програма кіновікенду в Києві
Огляд програми
«Надзвичайний стан»: програма кіновікенду в Києві
Огляд програми
Контексти, іронія та фігура об'єднання. Фільми Spotlight on: Docudays UA 2022
Огляд програми
Контексти, іронія та фігура об'єднання. Фільми Spotlight on: Docudays UA 2022
Огляд програми
«Якщо ми зараз дивимося на себе новими очима, то це і є вирішальний етап трансформації, що почалась в розірваному досвіді наших батьків»
Інтерв'ю
«Час — привілей мирного життя». Українські учасниці індустрійних подій Sheffield DocFest розповідають про роботу над проєктами під час війни
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Єва Джишиашвілі
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Олексій Радинський
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Єва Нейман
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Дмитро Грешко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА: невідворотність любові до життя
Огляд програми
Майбутнє в минулому: «Новий прекрасний світ»
Огляд програми
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
Gesamtkunstwerk Глушков: мистецтво, кібернетика і соціальна справедливість
Огляд програми
Людське з обох боків екрану
Огляд програми
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю з Сергієм Бородіним, автором нагород 18 Docudays UA
Інтерв'ю
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Кінокритикиня та кураторка Анна Дацюк ділиться роздумами про фільми з програм DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Журналіст Роман Губа розповідає про міжнародний короткометражний конкурс DOCU/КОРОТКО
Огляд програми
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Шляхи одужання від смерті
Огляд програми
Шляхи одужання від смерті
Читайте огляд арткритика Івана Скорини фільмів з головної програми 18 Docudays UA «Повне одужання?»
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Як Анатолій Сурма створив мультфільми, що показують абсурд сучасного спілкування
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Аґнєшка Голланд: «Для кіно настав час зайняти позицію»
Інтерв'ю
Скролячи чужий біль
Огляд програми
Скролячи чужий біль
Про добірку DOCU/АРТ читайте у огляді кінознавця та режисера Олександра Телюка
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
Трубадури кіно: Шотландія і Україна
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
Кшиштоф Кесльовський: документальний життєпис
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Ми поспілкувалися з Ігорем Барбою, звукорежисером та вчителем Бориса Петера, про складність та тонкощі роботи зі звуком у документальному кіно, співпрацю та дружбу з Борисом.
Інтерв'ю
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
Долати систему: на шляху до «Повного одужання?»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/АРТ на карантині: мистецтво як (не)розкіш
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
Національний конкурс DOCU/УКРАЇНА: про спільне через особисті історії
Огляд програми
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
DOCU/БЛОГ
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
Семен Мозговий про резиденцію UnionDocs та виклики авторської документалістики
DOCU/БЛОГ
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Продюсувати док
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док