Трансмедійність фрагментує оповідь на різні медіа, таким чином пропонуючи велике
різноманіття змістів. Контент повинен відповідати особливостям засобу комунікації та медіа,
через які він поширюватиметься. Кожну частину контенту можна розглядати незалежно від
іншої, дивлячись на історію під новим кутом зору, проте всі вони зрештою постають цілістю.
До того ж багато медіа сьогодні пропонують публіці кілька точок входу до сюжетного
наративу, кожна з яких є новою можливістю досягти цільової аудиторії. Поєднуючи
різні змісти та медіа, трансмедійна оповідь дозволяє досягти широкої аудиторії і створює
справжні взаємодії медіа одне з одним.
На прикладі трансмедійного документального проекту «Незасуджені: зґвалтування як
військова стратегія» ми переглядаємо правила трансмедійної оповіді в поєднанні із
заангажованими й активістськими документальними фільмами.
Стефан Юбер-Бліс (Франція), продюсер та інтерактивний автор у a_BAHN
Стефан Юбер-Бліс – сценарист і продюсер a_BAHN у Люксембургу і Парижі, вивчав право
та політологію. a_BAHN спеціалізується на виробництві повнометражних документальних та
ігрових фільмів із застосуванням трансмедійного методу для розкриття авторського задуму.
a_BAHN співпрацює з Filmfund Luxembourg та CNC у Франції, а також із телеканалами Arte
та France Television.
Мішель Мітчелл (США), продюсерка і режисерка FILM@11
Колишня кореспондентка, авторка журналістських розслідувань для Білла Майєрса (PBS), а також ведуча політичних новин СNN HLN, Мішель Мітчелл є активною журналісткою
в США, вона працює також на Близькому Сході, у Південно-Східній Азії та Північній
Африці. Мішель закінчила Північно-Західний університет і розпочала свою кар’єру на
Капітолійському пагорбі. Написала три книги.