Бріджит О’Шіа. Доступ до міжнародного ринку. Презентація індустріальних можливостей фестивалю DOK Leipzig

Тривалість
90’

Існує багато фестивалів, пітчинґових форумів, освітніх ініціатив та інших ресурсів, якими можуть скористатися режисерки й режисерки, щоб встановити зв’язки з міжнародним ринком. Так само, як і дистрибуція документального кіно, розробка стратегії створення нового фільму також може виявитися дуже корисною. DOK Leipzig – одне з найбільших місць перетину східного та західного ринків, тож давайте детально обговоримо, які можливості там доступні, і як це – бути частиною міжнародного ринку.

 

Бріджид О’Шіа народилася в Австралії і працювала на європейські кінофестивалі та організації документального кіно з 2008 року.Отримавши ступінь бакалавра образотворчого мистецтва в Мельбурні та Берліні, вона почала свою кар’єру як практикантка на Кампусі талантів Берлінале. Працювала в різних відділах Берлінале як фрілансерка до 2014 року, у тому числі у відділі європейського кіноринку та ринку співвиробництва, аж поки не зосередилася більш серйозно на творчій документалістиці. До цього рішення її підштовхнуло координування Програми індустрії фестивалю DOK з 2009 до 2015 року, яке дозволяло їй також працювати фрілансеркою на Інститут документального кіно у Празі, Школи майстерності «Докуметальний кампус» та різних продюсерських компаній у Берліні. Вона накопичила багато різного професійного досвіду в різноманітних аудіовізуальних сферах, коли працювала як фрілансерка, аж поки не була призначена головою Програми індустрії фестивалю DOK у січні 2015 року. Вона регулярно проводить воркшопи на теми на кшталт європейського співфінансування, культурного менеджменту та фестивальних стратегій у таких регіонах, як Північна Америка та Східна Європа.


Зелена зала
Вільний вхід
Понеділок
27 березня 2017
12:00
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Тесса Мой. Фестивальна промоція та піар фільму
DOCU/ПРО
25 березня 2017
Тесса Мой. Фестивальна промоція та піар фільму
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
25 березня 2017
Бенжамін Бібас та Себастьєн Лекордьє. La Fabrique Documentaire: Від д…
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Бенжамін Бібас та Себастьєн Лекордьє. La Fabrique Documentaire: Від документування – до дії
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Алексія Муіньос. Мережа EWA: Можливості для жінок у кіно. Як вижити в…
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Алексія Муіньос. Мережа EWA: Можливості для жінок у кіно. Як вижити в індустрії?
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
27 березня 2017
Аґата Етмановіч. Розвиток аудиторії – це піклування про те, хто ти є
DOCU/ПРО
28 березня 2017
Аґата Етмановіч. Розвиток аудиторії – це піклування про те, хто ти є
Тривалість
120’
DOCU/ПРО
28 березня 2017
Міріам Риндова. Виробнича подорож Європою та презентація Інституту до…
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Міріам Риндова. Виробнича подорож Європою та презентація Інституту документального кіно і його можливостей для створення та дистрибуції фільму
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Улдіс Секуліс Як найкраще скористатися з кіноіндустріальних заходів: …
DOCU/ПРО
29 березня 2017
Улдіс Секуліс Як найкраще скористатися з кіноіндустріальних заходів: суб'єктивний досвід латвійського продюсера
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
29 березня 2017
ВІДКРИТИЙ ПІТЧИНГ. 15 українських та міжнародних документальних проек…
DOCU/ПРО
30 березня 2017
ВІДКРИТИЙ ПІТЧИНГ. 15 українських та міжнародних документальних проектів
Тривалість
240’
DOCU/ПРО
30 березня 2017