29 березня: що варто відвідати цього дня

28 березня 2018

Фестивальний день на Docudays UA традиційно розпочнеться з ранкової кави з режисер(к)ами та правозахисниками. Щодня, починаючи з 25-го березня, режисер(к)и, чиї фільми були показані напередодні в конкурсах DOCU/СВІТ, DOCU/УКРАЇНА та DOCU/КОРОТКО, а також учасники(-ці) правозахисної програми RIGHTS NOW! спілкуватимуться з глядач(к)ами в неформальній атмосфері кав'ярні на першому поверсі кінотеатру «Жовтень». Окрім цього, у програмі Docudays UA відбуватиметься чимало цікавих позаконкурсних показів, майстер-класів та зустрічей із гостями фестивалю. Отже, коротко про найцікавіше.

 

DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з учасниками

Кінотеатр «Жовтень» | Класік | 15.00

 

Уперше за всю історію Docudays UA у конкурсі DOCU/УКРАЇНА змагаються повнометражні фільми. Серед 100 заявок у дебютну збірку національного конкурсу було відібрано 6 учасників. Усі фільми – національні прем’єри. Запрошуємо представників медіа та всіх охочих на відкриту зустріч з українськими режисер(к)ами.

 

Дуґма: Кнопка

Кінотеатр «Жовтень» | Гегемон | 18.00

Зустріч з режисером

 

Інтимний портрет чотирьох дуже різних терористів-смертників, що працюють на «Фронт ан-Нусра» в Сирії — від саудівця, який любить співати і їсти смажену курку, і до 26-річного британця, що навернувся в іслам і переживає за свою нову дружину. Поки кожен із них чекає на свою чергу вирушити в останню місію, яку джихадисти називають «Дуґма», фільм демонструє віру та сумнів у серцях людей, які віддають життя за ідею.

 

Відхід

Кінотеатр «Жовтень» | Гегемон | 18.00

 

Іттецу Немото, колишній панк, а нині буддійський священнослужитель у Японії, обрав своєю професією допомогу схильним до самогубства людям: він допомагає їм знайти причини жити далі. «Відхід» зображає Немото на перехресті, коли його дедалі сильніша схильність до саморуйнування ставить його перед тим самим питанням, яке його питають пацієнти: що робить життя вартим того, щоб жити?

 

Материнська земля

Кінотеатр «Україна» | Червона зала | 21.15

 

Офіційне народження 100-мільйонної філіппінської дитини у лікарні імені доктора Хосе Фабелли привабило цілу зграю репортерів, які порушують повсякденну роботу лікарні. Пологовий будинок у Манілі зазвичай є місцем прихистку й усамітнення від зовнішнього світу мегаполіса, де жінки діляться всім, у тому числі своїми ліжками, своїм стражданням і своєю радістю.

 

Чільне фото: кадр з фільму «Материнська земля» (реж. Рамона С. Діаз)

20 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 2 — 8 
червня 2023
Делегація кінематографістів/-ок з України на Берлінале-2023
Новини
02 лютого 2023
Делегація кінематографістів/-ок з України на Берлінале-2023
Новини
02 лютого 2023
Розпочинаємо прийом фільмів на 20 Docudays UA
Новини
30 січня 2023
Розпочинаємо прийом фільмів на 20 Docudays UA
Новини
30 січня 2023
Програма «Made in» на кінофестивалі Hot Docs-2023 буде присвячена філ…
Новини
26 січня 2023
Програма «Made in» на кінофестивалі Hot Docs-2023 буде присвячена фільмам з України
Новини
26 січня 2023
Зустрічайте ювілейний 20 Docudays UA у червні
Новини
19 січня 2023
Зустрічайте ювілейний 20 Docudays UA у червні
Новини
19 січня 2023