DOCU/PRO TALK. Як це — продюсувати документальне кіно?

16 жовтня 2020

Упродовж останніх двох місяців у серії публікацій «Продюсувати док» Дар’я Бассель та Аліна Горлова ділились власним продюсерським досвідом та знаннями, здобутими на міжнародному воркшопі для продюсерів документального кіно EURODOC. Цієї середи вийде останній, дев’ятий текст, а вже наступного тижня ми запрошуємо всіх охочих приєднатися до онлайн-події за участю авторок. 

 

Онлайн-зустріч відбудеться 28 жовтня о 19:00 на docuspace.org. Для нас важливо побудувати розмову у форматі діалогу, щоб усі охочі могли поставити запитання та обговорити аспекти, які вас цікавлять у продюсуванні. 

 

Серія публікацій «Продюсувати док» включає 9 текстів, де Дар’я та Аліна детально  розглядають основні питання виробництва та просування документального фільму: від розробки ідеї до дистрибуції готової стрічки. Завершує цю подорож відкрита онлайн-зустріч, під час якої авторки публікацій спробують коротко узагальнити всі питання та презентують «карту продюсера/-ки», якою ви зможете користуватись під час роботи над проєктами. Особливу увагу приділять питанням, що стосуються міжнародних копродукцій. 

 

Окрім цього, Дар’я і Аліна детальніше розкажуть про воркшоп EURODOC, останню сесію якого їм вдалося відвідати офлайн у Франції. Чому туди варто податись, на якому етапі вашої кар’єри краще це робити та чим цей воркшоп загалом може бути корисним?

 

Участь у події безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Для тих, хто не зможе приєднатися в зумі, буде можливість подивитися трансляції на ютубі та фейсбук-сторінці Docudays UA. Мова події — українська.

 

Дар’я Бассель

Продюсерка, керівниця індустрійної платформи DOCU/ПРО. Вивчала німецьку мову та літературу в Одесі, після завершення навчання переїхала до Києва і працювала у виробництві телепередач та реклами як лінійна продюсерка. У 2011 році приєдналася до команди Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA (Київ), де досі працює програмеркою та головою індустрійної платформи DOCU/ПРО. Паралельно з роботою на фестивалі також займається продюсуванням кіно. «Тато — мамин брат», режисером якого є Вадим Ільков (найбільш новаторський фільм на міжнародному конкурсі Visions du Réel, 2018), став першим фільмом, над яким Бассель працювала як асоційована продюсерка та фестивальна агентка. У 2019 році разом із Вікторією Хоменко заснувала продюсерську компанію «Мун мен». Компанія зосереджується на творчому документальному та художньому кіно з сильним авторським підходом. Наразі «Мун мен» займається художніми та документальними проєктами на різних стадіях розробки та виробництва, створеними в копродукції з партнерами з Нідерландів, Данії та Німеччини.

Аліна Горлова

Режисерка документальних та ігрових фільмів, режисерка монтажу. Народилася та живе в Україні. Здобула ступінь бакалавра в Київському національному університеті театру, кіно та телебачення ім. Карпенка-Карого. Знімає документальне та ігрове кіно, соціальну рекламу, відеокліпи. У 2016 році презентувала свій перший повнометражний документальний фільм «Холодний Яр. Інтро» на Одеському міжнародному кінофестивалі та «Артдокфесті». Її останній фільм «Явних проявів немає» здобув чотири нагороди на фестивалі Docudays UA та нагороду за найкращий східноєвропейський фільм під час фестивалю DOK Leipzig. Був номінований на українську кінопремію «Золота дзиґа» як найкращий документальний фільм. Проєкт «Поміж війн (Андрій Сулейман)», над яким зараз працює Аліна, був профінансований Державним агентством України з питань кіно, IDFA Bertha Fund, Doha Film Institute та латвійський кіноцентом. 

 

Подія відбувається за підтримки Українського культурного фонду.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024