Переможцем DOCU/УКРАЇНА-2022 став фільм «Плай» режисерки Єви Джишиашвілі

06 червня 2022

Стрічка «Плай» режисерки Єви Джишиашвілі перемогла в національному конкурсі DOCU/УКРАЇНА. Попри повномасштабну війну, усі фільми національного конкурсу змогли побачити глядачі Краківського кінофестивалю, а міжнародне журі програми Даніель Абма (Нідерланди), Девіка Ґіріш (США) та Станіслав Битюцький (Україна) обрало найкращу стрічку програми. 

 

Фільм «Плай» повнометражний документальний дебют Єви Джишиашвілі, який занурює у життя родини Малковичів. Таким стейтментом журі відзначило фільм-переможець на церемонії у Кракові 4 червня:

 

«"Плай" неймовірно актуальний фільм, особливо в контексті російського вторгнення в Україну. Окрім того стрічка Єви Джишиашвілі  це твір рідкісний та довговічний, що промовляє до моменту і водночас виходить за його межі.

 

Режисерка створила хроніку буколічного життя родини в селищі посеред українських Карпат. Камера знімає героїв зблизька та вкрай допитливо, однак ніколи не втручається, що будує почуття глибокої довіри між режисеркою та героями/-їнями. Фільм пристосовується до ритму їхнього повсякдення, не нав’язує тему війни, але фіксує те, як вона неминуче проникає в кожен день і руйнує життя навіть тих, хто не бере у ній участі. Маленькі діти в сім’ї поводяться, немов пророки чи філософи, відверто ставлять запитання, на які занадто стомлені дорослі не можуть не те, що відповісти, а й навіть подумати: якщо Бог є, чому він чи вона створили війну? Чи ж це справа рук людини?

 

Цей фільм, знятий крізь призму прекрасного погляду на краєвиди українських гір, випромінює схожу на ковток свіжого повітря в похмурі часи доброту. «Плай» настільки ж ніжний, як і актуальний. Він знаменує появу нового величезного таланту, який журі із задоволенням нагороджує».

 

Вітаємо Єву Джишиашвілі та команду фільму!


Дізнатися більше про фільм можна в інтервʼю з режисеркою за посиланням.

 

На фото Єва Джишиашвілі під час нагородження 4 червня. Фото зі сторінки Краківського кінофестивалю.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024