Члени журі Docudays UA представлять власні фільми

21 березня 2013

Docudays UA традиційно запрошує членів журі представити свої останні роботи або ретроспективи. Цього року на глядачів чекає ретроспектива Аудрюса Стоніса, останній фільм Олександра Балагури «Час життя об'єкта в кадрі» та кінодебют засновника та керівника журналу «Сеанс» Любові Аркус «Антон тут поряд».

 

Фільм Любові Аркус здобув нагороду від інтернет-критиків на Венеційському МКФ 2012. Головний герой – хлопчик-аутист. Він живе між облупленою квартирою на околиці великого міста й лікарнею для душевнохворих. Антон опиняється в полі зору камери, коли не сьогодні-завтра стане пацієнтом психоневрологічного інтернату – місця, де люди з таким діагнозом, як у нього, довго не живуть. Автор – камера – герой. Відстань між ними щохвилини зменшується, автору доводиться увійти в кадр і стати дійовою особою. Але ця розповідь не про те, як одна людина допомогла іншій, а про те, як одна людина впізнала себе в іншій. Про те, що в кожному з нас живе Інший, якого щодня доводиться в собі вбивати, щоб вижити. 23 березня, 14:00, Будинок кіно, Синя зала.

 

Вісім років тому Олександр Чекмєньов сфотографував на одеському Привозі молоду дівчину, що спала під прилавком. З цього й почався фільм Олександра Балагури «Час життя об’єкта в кадрі». Фото Чекменьова настільки зачепило документалістів, що кілька років потому вони вирушили на знайомий ринок – щоб дізнатися про свою героїню більше. Автори фільму знаходять її знайомих – і починають розплутувати цей клубок, що перетворюється на пригадування цілої епохи. Це 25 років життя країни, які бачиш у перукарні, в’язниці, на зупинці, в шахті, в лікарні, в кожній побутовій дрібниці. Родзинкою фільму є поєднання реальних та постановочних сюжетів, тому жанр «Часу життя об’єкта в кадрі» визначають як документально-експериментальний. 27 березня, 14:00, Будинок кіно, Синя зала.

 

Кордони між видимим і невидимим, чутним і нечутним розмиваються у фільмах Аудрюса Стоніса. Докладно про його ретроспективу читайте тут.

 

Фото: «Час життя об'єкта в кадрі»

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024