Макс Афанасьєв, Олександр Юдін. Рідке телебачення

Тривалість
120’

Рідке телебачення. Історія винайдення формату й синдром інформаційної асфіксії. Де тонко, там і рветься: межа між ігровим, документальним та підміченим. Де ховаються сюжети в рутинному житті. Якими якостями має володіти реальність, щоб її помітили. Де ховається подія і як її можна інсценувати. Поняття макроподії і мікроподії. Ігрова документалістика – це як? Розмова в маршрутці, як основа для драматургії. Провальне на YouTube, але затребуване в галереї.

 

Макс Афанасьєв народився і живе у Херсоні. За освітою архітектор, дизайнер. У 1996 році закінчив режисерські курси. З 1999 року арт-директор Центру «Тотем». З 2000-го бере участь у вітчизняних та міжнародних виставках та арт-проектах. Лауреат кінофестивалів. З 2009 року розробляє та проводить майстер-класи з креативу.

 

Олександр Юдін – режисер кіностудії Mausecinema Studio, яка була заснована на базі Центру «Тотем» у 2010 році. Відтоді було створено 12 різножанрових ігрових короткометражних фільмів. Брав участь у 16 міжнародних кінофестивалях, отримав 11 призових місць.

 


Середа
26 березня 2014
14:00
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Ілона Бічевська. Від локальної ідеї до міжнародного екрану: Незалежна…
DOCU/КЛАС
22 березня 2014
Ілона Бічевська. Від локальної ідеї до міжнародного екрану: Незалежна копродукція на пострадянському просторі?
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
22 березня 2014
Міхаіл Фрідман. Аналітична фотожурналістика
DOCU/КЛАС
22 березня 2014
Міхаіл Фрідман. Аналітична фотожурналістика
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
22 березня 2014
Андрій Загданський. Внутрішній фільм режисера
DOCU/КЛАС
23 березня 2014
Андрій Загданський. Внутрішній фільм режисера
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
23 березня 2014
Дмитро Тяжлов. ІндіЛаб 2013: досвід практичного майстер-класу
DOCU/КЛАС
23 березня 2014
Дмитро Тяжлов. ІндіЛаб 2013: досвід практичного майстер-класу
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
23 березня 2014
Кріс Макдоналд. Як побудувати успішну фестивальну стратегію для просу…
DOCU/КЛАС
26 березня 2014
Кріс Макдоналд. Як побудувати успішну фестивальну стратегію для просування фільму?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 березня 2014
Малькольм Дікселіус. Про партнерство Швеції, України, Білорусі (SUBDN…
DOCU/КЛАС
24 березня 2014
Малькольм Дікселіус. Про партнерство Швеції, України, Білорусі (SUBDN) та перспективи ко-продукції і дистрибуції документального кіно
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
24 березня 2014
Ігор Гайдай. Авторські проекти у фотографії
DOCU/КЛАС
24 березня 2014
Ігор Гайдай. Авторські проекти у фотографії
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
24 березня 2014
Сімона Бауманн. Продюсування політичних фільмів, мотивація і ризики, …
DOCU/КЛАС
25 березня 2014
Сімона Бауманн. Продюсування політичних фільмів, мотивація і ризики, специфіка роботи у Східній Європі
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
25 березня 2014
Олександр Течинський, Олексій Солодунов та Дмитро Стоїков. Документал…
DOCU/КЛАС
25 березня 2014
Олександр Течинський, Олексій Солодунов та Дмитро Стоїков. Документалістика ближнього бою
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
25 березня 2014
Боріс Мітіч. Вся індустрія документального кіно – пояснення в 5-ти ма…
DOCU/КЛАС
27 березня 2014
Боріс Мітіч. Вся індустрія документального кіно – пояснення в 5-ти малюнках
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
27 березня 2014
Улдіс Секуліс. Креативна документалістика в телевізійному форматі
DOCU/КЛАС
27 березня 2014
Улдіс Секуліс. Креативна документалістика в телевізійному форматі
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
27 березня 2014