«Електро Москва» від Docudays UA в Малій Галереї Мистецького Арсеналу

02 липня 2014

9 липня о 19:30 Мала галерея Мистецького Арсеналу разом з Міжнародним фестивалем документального кіно про права людини Docudays UA в рамках виставки Ujif_notfound та Дмитра Корнієнко RECT_STRUCT: emotions/algoritms представляє фільм-закриття 11-го Docudays UA «Електро Москва» (реж. Єлєна Тіхонова та Домінік Шпрітцендорфер).


 «Електро Москва» - це сей про радянську епоху та її наслідки. Історію відкриває винахідник, фізик і музикант Лєв Термен, творець першого у світі електронного музичного інструменту терменвокс, а також низки інших неймовірних приладів, винайдених ним під час роботи в секретних наукових лабораторіях КДБ як побічний ефект шаленого розвитку військової промисловості. Сьогодні ті застарілі й забуті «музичні домовини», зроблені з міцністю автомата Калашнікова, переробляють і переосмислюють пострадянські покоління музикантів, колекціонерів та механіків. Історія електронної музики і радянських синтезаторів – алегорія до радянської системи, де нічого не працює, але старатися треба. Це електроказка про вільний творчий дух за залізною завісою.

 

Кінопоказ відбудеться за адресою: Мала галерея Мистецького Арсеналу, 
вул. Лаврська, 10.


Вхід вільний!

 

Проект RECT_STRUCT: emotions/algoritms в стінах Малої галереї Мистецького Арсеналу складається з двох інсталяцій мадіа артиста Ujif_notfound «RECT_STRUCT» (2013) та «МАСКИ» (2014), які об’єднані використанням одного алгоритму, що генерує звук та візуальне зображення інсталяцій у реальному часі. Інсталяція «МАСКИ», яку Ujif_notfound створив разом з художником Дмитром Корнієнком, використовує гіпсові маски, зняті з облич друзів художників. Концептуальним моментом для авторів інсталяції стає момент сенсорної  депривації, коли людина залишається на 5-7 хвилин ізольованою – не може бачити і говорити, а також момент усвідомлення себе як Іншого при «зустрічі» з 3D моделлю власного обличчя. Будь-яка асиметричність рис обличчя, зморшки та навіть довжина вій стають об’єктивізованими та породжують водночас нарцисичне та моторошне відчуття. В інсталяції маски слугують матеріальною основою для віртуальних відеопроекцій, створених RECT_STRUCT.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024