Порушити тишу. Розмова Манон Луазо зі Стефаном Сіоаном

Тривалість
90’

Від початку революції в Сирії в 2011 році та під час війни, що почалася після неї, близько 50 тис. жінок опинилися у тюрмах Башара аль-Асада. Їхнім єдиним «злочином» було те, що вони жили в осередках повстанців проти режиму, були їхніми родичками або лікували поранених. Переважну більшість із них систематично ґвалтували і катували тюремники з сирійської армії чи спецслужб.

 

У надзвичайно сумному і важливому документальному фільмі «Мовчазна війна» французька журналістка, режисерка й лауреатка численних нагород Манон Луазо дала голос жінкам, які стали інструментом масових репресій у руках сирійського диктатора. «Я хотіла, щоб ми почули цих жінок, цих мовчазних жінок, які не можуть говорити про те, що вони пережили», –зазначає режисерка. У фільмі пояснюється, як сирійський режим використовував зґвалтування для того, щоб зламати опір у суспільстві. «Я віддала б перевагу смерті перед зґвалтуванням», – каже одна з героїнь «Мовчазної війни». У голосах Маріам та інших можна також відчути жахливі хроніки революції заради гідності, яку поглинула найжорстокіша війна в ХХІ столітті.

 

Манон Луазо почала знімати документальні фільми в 1997 році у Москві для каналів France 2, Arte, Canal+, акцентуючись на проблемах з правами людини, заборонених місцях і територіях на кшталт Чечні, де вона пропрацювала понад десять років. Після Росії вона зняла кілька фільмів в Афганістані, а також в Індії та Пакистані. Усі ці роки Манон палко прагнула оповідати ще не розказані історії, створювати умови для того, щоб заборонені голоси були почуті.

 

Стефан Сіоан – французький репортер і продюсер документального кіно. Він народився в Бресті і вивчав журналістику в Ліллі, а потім працював у Бухаресті та Парижі й висвітлював у репортажах теми, пов’язані зі Східною Європою. У 2013 році Стефан переїхав до України, де робив репортажі про Революцію гідності й війну на Донбасі для газет і телеканалів, зокрема Le Figaro (Франція), Canal+ (Франція), Le Soir (Бельгія), Le Temps (Швейцарія) та Radio Canada. У 2016 році почав працювати над документальним кіно, ставши продюсером фільму «Домашні ігри» режисерки Аліси Коваленко.


Зала «КЛАСІК»
Кінотеатр «Жовтень», вул. Костянтинівська, 26
Вільний вхід
Четвер
29 березня 2018
13:00
21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
У литовському стилі. Розмова Арунаса Мателіса з Туе Стін Мюллером
DOCU/КЛАС
28 березня 2018
У литовському стилі. Розмова Арунаса Мателіса з Туе Стін Мюллером
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
28 березня 2018
Поезія у документальному кіно. Розмова Лучяно Барізоне з Лорен Віссо
DOCU/КЛАС
27 березня 2018
Поезія у документальному кіно. Розмова Лучяно Барізоне з Лорен Віссо
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
27 березня 2018
Кінодокументалістика на ТБ: співпраця чи незалежність?
DOCU/КЛАС
24 березня 2018
Кінодокументалістика на ТБ: співпраця чи незалежність?
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
24 березня 2018
Фільми, доступні для людей з порушеннями зору: як робити тифлокомента…
DOCU/КЛАС
27 березня 2018
Фільми, доступні для людей з порушеннями зору: як робити тифлокоментар
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
27 березня 2018
Дискусія з кінокритиками: Право на історію в документальному кіно
DOCU/КЛАС
26 березня 2018
Дискусія з кінокритиками: Право на історію в документальному кіно
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
26 березня 2018
Мистецтво «імпакту»: створення ефективної стратегії дистрибуції докум…
DOCU/КЛАС
26 березня 2018
Мистецтво «імпакту»: створення ефективної стратегії дистрибуції документального фільму
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
26 березня 2018
Створення Нової Жінки. Барбара Вурм про реальність та утопію в ранньо…
DOCU/КЛАС
25 березня 2018
Створення Нової Жінки. Барбара Вурм про реальність та утопію в ранньорадянському кіно
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
25 березня 2018
DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з учасниками
DOCU/КЛАС
29 березня 2018
DOCU/УКРАЇНА: Прес-брифінг з учасниками
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
29 березня 2018
Віртуальне сьогодення: VR-технології у жанрі документалістики
DOCU/КЛАС
24 березня 2018
Віртуальне сьогодення: VR-технології у жанрі документалістики
Тривалість
90’
DOCU/КЛАС
24 березня 2018