DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?

03 листопада 2021

13 листопада зустрічайте серію лекцій «DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?» на docuspace.org у межах Мандрівного Docudays UA. Це новий формат роботи нашого онлайн-кінотеатру, який допоможе заглибитися в історію документального кіно, дослідити особливості побудови наративу, специфіку відносин режисера/-ки та героя/героїні й дізнатися про сучасні тенденції в документальному кіно.

«Попри тугу за «живими» культурними подіями, є у цьому новому цифровому всесвіті безумовні переваги, як-от збільшення доступності фільмів. Але обравши до перегляду декілька разів стрічки “не свого смаку”, можна назавжди втратити інтерес до документального кіно, і не підозрюючи, скільки існує прекрасних картин, здатних вас приголомшити, — зазначає Юлія Ковеленко, програмерка Docudays UA: — Ми вирішили створити невеликий, але практичний курс лекцій, що допоможе осягнути й структурувати свої знання про розмаїття документального кіно. Три розповіді про три різні аспекти сучасної документалістики на прикладі фільмів, які можна подивитися впродовж вересня-грудня під час Мандрівного фестивалю у вашому регіоні або просто на docuspace.org. “DOCU/КЛАС: Які фільми ми дивимося?” це онлайн-курс для тих, хто хоче знайти своє улюблене документальне кіно».

Лектор(к)ами курсу стануть: культурна менеджерка та кураторка кінопрограм Ольга Бірзул, кінознавець, керівник кіноархіву Довженко-Центру Олександр Телюк та кіножурналіст-фрілансер Алекс Малишенко. З 13 листопада і до кінця місяця щосуботи в доступі з’являтиметься наступна лекція з курсу. 

 

Розклад лекцій:
13 листопада | Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою

20 листопада | Документування насилля: етичне випробування у неігровому кіно

27 листопада | Це все тепер історія: як неігрове кіно показує реальні події?

 

Більше інформації читайте на docuspace.org.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
DOCU/Україна: Розуміння інших. Огляд Катерини Горностай
Огляд програми
23 липня 2024
DOCU/Україна: Розуміння інших. Огляд Катерини Горностай
Огляд програми
23 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024