Шукаємо фахівця/-чиню з маркетингу до онлайн-кінотеатру DOCUSPACE

21 вересня 2021

Громадська організація «Докудейз» шукає фахівця/-чиню з маркетингу до онлайн-кінотеатру DOCUSPACE на період з жовтня по грудень 2021 року.

 

Ми хочемо співпрацювати з вами, якщо ви:

  • маєте досвід роботи не менше 2 років на посаді зі схожим функціоналом (бажано в культурній сфері, працювали з показом фільмів та форматом відеостримів);
  • розумієте основні інструменти маркетингу, методи організації, маєте досвід проведення маркетингових кампаній;
  • маєте досвід проведення досліджень аудиторії, зокрема онлайн подій;
  • маєте досвід роботи з інструментами аналітики соціальних мереж (Google Analytics, Facebook, Instagram та інших систем, які ми використовуємо для реклами);
  • працюєте з ВІ системами;
  • вільно володієте англійською та українською мовами (не нижче рівня Upper Intermediate);
  • шануєте права людини, поділяєте місію, візію й цінності організації;
  • умієте в стислі терміни знаходити найкращі рішення;
  • досвід роботи з інструментами залучення аудиторії буде перевагою. 


Обов'язки: 

  • розробка стратегії просування бренду DOCUSPACE;
  • дослідження аудиторії:
    • участь у розробці інструментарію вивчення аудиторії;
    • вивчення цільових аудиторій за затвердженим інструментарієм;
    • підготовка звітів із дослідження аудиторії;
    • планування та впровадження кроків із залучення та розширення аудиторії;
    • аналіз Customer journey Docuspace та фестивалю Docudays UA (шлях клієнта), виявлення перешкод, складання рекомендацій для покращення;
  • аналіз ціннісної пропозиції та створення стратегічного продуктового портфоліо;
  • розробка воронки продажів (конверсії трафіку в продажах);
  • розробка маркетингової кампанії з продажу фестивальних абонементів (з грудня цього року) та продажів у сувенірній крамниці;
  • аналіз ринку та конкурентів;
  • разом із веброзробником налаштування дії та конверсії в Google Analytics, Facebook, Instagram та інших системах, які ми використовуємо для реклами;
  • участь у впровадженні маркетингової кампанії та стратегії — аналіз та надання порад під час реалізації.


Ми пропонуємо:

  • повну зайнятість з можливістю працювати дистанційно, за потреби — в офісі;
  • інноваційний міжнародний продукт у вашому портфоліо;
  • роботу в команді мотивованих професіоналів/-ок;
  • конкурентну заробітну плату на період роботи з жовтня по грудень 2021 року, разом із можливістю подальшого залучення до роботи у 2022 році.


Резюме та мотиваційний лист, складені державною мовою, просимо надсилати до 1 жовтня 2021 року включно на електронну адресу sabina.asadova@docudays.ua. У темі листа прохання зазначати «Фахівець/-чиня з маркетингу для Docuspace». Просимо також зазначити очікуваний розмір заробітної плати.

Заявки, надіслані з недотриманням вищезазначених вимог, не розглядаються.

Організація не надає пояснень щодо причини необрання на посаду. Організація залишає за собою право поставити додаткові запитання та звернутися до попередніх роботодавців за рекомендацією.

 

Політика управління людськими ресурсами Громадської організації «Докудейз» ґрунтується на принципі недискримінації, що передбачає рівні можливості для кандидатів на посаду, кар’єрне зростання в Організації незалежно від раси, кольору шкіри, віку, релігійних та політичних переконань, етнічного походження, статі, сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, інвалідності, стану здоров’я в процесі прийняття рішення щодо прийому на роботу або кар’єрного зростання.

19 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
25 – 
березня
3
квітня 2022