Екосистема кіновиробництва та копродукції у Франції. Розмова з Манон Дюверже. Модераторка – Наталія Лібет

Тривалість
60’

На презентації відбудеться огляд ї екосистеми аудіовізуального виробництва та копродукції фільмів у Франції. Будуть представлені основні установи, які підтримують створення аудіовізуального контенту, зокрема Національний центр кінематографії. Спікерка розповість про відповідні механізми фінансування, державну політику та нормативно-правову базу, яка сприяє культурному розмаїттю. Слухачі та слухачки дізнаються про особливості французької системи фінансування кіно та аудіовізуальних творів – насамперед про відмінності їхньої логіки і схем підтримки від українських. 

Також будуть розглянуті основні угоди про спільне кіновиробництво, які Франція має з іншими країнами, та можливості для міноритарної копродукції.

На прикладах нещодавніх ко-продукційних проєктів побачимо, як ці механізми працюють на практиці. Презентація завершиться практичними порадами для продюсерів/-ок, зацікавлених у співпраці з французькими партнерами.

Спікерка: Манон Дюверже

Модераторка: Наталія Лібет

Манон Дюверже – магістриня аудіовізуального права Університету Сорбонна. Девʼять років працювала в Директораті з європейських та міжнародних справ Національного центру кінематографії, де керувала низкою програм підтримки міжнародної копродукції фільмів. Ініціювала та протягом трьох років очолювала програму «Європейський фонд солідарності з українським кіно». Наразі працює у Міністерстві закордонних справ Франції, де займається питаннями кіно та мережею аудіовізуальних аташе.

Наталія Лібет – продюсерка та співзасновниця продюсерської компанії 2Brave Productions, очолюваної жінками. Завдяки співпраці з іноземними компаніями має значний досвід у міжнародній копродукції та фінансуванні. Серед її успішних проєктів – повнометражні фільми: «Стрічка часу» Катерини Горностай (конкурсна програма Берлінале 2025), «Стоп-Земля» («Кришталевий ведмідь» секції Generation 14+ на Берлінале 2021), «Парфенон» Мантаcа Кведаравічюса (Міжнародний тиждень критики у Венеції, 2019) і «Назавжди-назавжди» Анни Бурячкової (секція Orizzonti Extra, Венеційський кінофестиваль 2023). У 2000 році здобула ступінь MBA у США як стипендіатка програми Edmund Muskie Fellowship. Членкиня Європейської та Української кіноакадемій, випускниця програм EURODOC 2021, Emerging Producers 2022 та Nipkow Program 2023, очільниця First Cut+ – щорічного воркшопу компанії Tatino Films, присвяченого просуванню та позиціонуванню художніх фільмів. У 2024 році стала стипендіаткою програми Film Independent Global Media Makers. Мешкає та працює в Києві.

 

КІНО42
Костянтинівська, 11/13
Offline (КІНО42) + Zoom
Мова: Англійська, без перекладу
Індустрійна акредитація
Субота
07 червня 2025
10:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
Тривалість
180’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
За лаштунками ARTE, або все, що ви хотіли про нас дізнатись
DOCU/ПРО
07 червня 2025
За лаштунками ARTE, або все, що ви хотіли про нас дізнатись
Тривалість
120’
DOCU/ПРО
07 червня 2025