На презентації відбудеться огляд ї екосистеми аудіовізуального виробництва та копродукції фільмів у Франції. Будуть представлені основні установи, які підтримують створення аудіовізуального контенту, зокрема Національний центр кінематографії. Спікерка розповість про відповідні механізми фінансування, державну політику та нормативно-правову базу, яка сприяє культурному розмаїттю. Слухачі та слухачки дізнаються про особливості французької системи фінансування кіно та аудіовізуальних творів – насамперед про відмінності їхньої логіки і схем підтримки від українських.
Також будуть розглянуті основні угоди про спільне кіновиробництво, які Франція має з іншими країнами, та можливості для міноритарної копродукції.
На прикладах нещодавніх ко-продукційних проєктів побачимо, як ці механізми працюють на практиці. Презентація завершиться практичними порадами для продюсерів/-ок, зацікавлених у співпраці з французькими партнерами.
Спікерка: Манон Дюверже
Модераторка: Наталія Лібет
Манон Дюверже – магістриня аудіовізуального права Університету Сорбонна. Девʼять років працювала в Директораті з європейських та міжнародних справ Національного центру кінематографії, де керувала низкою програм підтримки міжнародної копродукції фільмів. Ініціювала та протягом трьох років очолювала програму «Європейський фонд солідарності з українським кіно». Наразі працює у Міністерстві закордонних справ Франції, де займається питаннями кіно та мережею аудіовізуальних аташе.
Наталія Лібет – продюсерка та співзасновниця продюсерської компанії 2Brave Productions, очолюваної жінками. Завдяки співпраці з іноземними компаніями має значний досвід у міжнародній копродукції та фінансуванні. Серед її успішних проєктів – повнометражні фільми: «Стрічка часу» Катерини Горностай (конкурсна програма Берлінале 2025), «Стоп-Земля» («Кришталевий ведмідь» секції Generation 14+ на Берлінале 2021), «Парфенон» Мантаcа Кведаравічюса (Міжнародний тиждень критики у Венеції, 2019) і «Назавжди-назавжди» Анни Бурячкової (секція Orizzonti Extra, Венеційський кінофестиваль 2023). У 2000 році здобула ступінь MBA у США як стипендіатка програми Edmund Muskie Fellowship. Членкиня Європейської та Української кіноакадемій, випускниця програм EURODOC 2021, Emerging Producers 2022 та Nipkow Program 2023, очільниця First Cut+ – щорічного воркшопу компанії Tatino Films, присвяченого просуванню та позиціонуванню художніх фільмів. У 2024 році стала стипендіаткою програми Film Independent Global Media Makers. Мешкає та працює в Києві.