Правила гри на стримінговому полі

Тривалість
90’
Коли закінчуються фестивалі та кінотеатральний прокат, кожен док прагне вийти онлайн. Теоретично там на нього чекають пропозиції різних стримінгових платформ, але практично… А як практично — ми поговоримо на панельній дискусії «Правила гри на стримінговому полі», де зосередимося на позиції стримінгів. Які умови співпраці готові пропонувати платформи, які фільми вони шукають та як глядачі й глядачки дивляться доки онлайн? Шукатимемо відповіді разом із представниками й представницями Megogo, Sweet TV, «Київстар ТБ» та Takflix.

Учасники: 

Валерія Толочина – директорка з маркетингу MEGOGO

Марина Каплун – Head of Content Київстар ТБ.

Юрій Поворозник – український журналіст, кінокритик, продюсер, головний редактор контенту національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV

Надія Парфан – режисерка, креативна продюсерка, кураторка культурних проєктів


Модератор: Алекс Малишенко, кіножурналіст

Валерія Толочина – директорка з маркетингу MEGOGO. Має понад 20 років досвіду в маркетингу, рекламі та PR. Протягом карʼєри працювала з національними і міжнародними брендами, створюючи стратегії на перетині креативу, інновацій і вимірюваного бізнесрезультату.

Карʼєрний шлях Валерії включає керівні позиції у провідних компаніях. У 2006 році вона очолила PR-напрям у мережі побутової техніки ELDORADO, а згодом стала директоркою з реклами та PR. У 2010 році приєдналася до INTERTOP, де як директорка з маркетингу в Україні та Казахстані відповідала за побудову брендів у мультибрендовому портфелі компанії, розвиток e-commerce та запуск програм лояльності.

З 2020 року Валерія обіймає посаду Global Chief Marketing Officer MEGOGO – одного з найбільших медіасервісів у Східній Європі. Вона відповідає за маркетингову стратегію у понад 10 країнах, запуск нових продуктів і партнерств, розвиток бренду на міжнародному рівні та реалізацію масштабних маркетингових кампаній.

MEGOGO – міжнародний медіасервіс, заснований у 2011 році в Києві. Є лідером серед OTT-платформ в Україні, працює у країнах Східної Європи, Центральної Азії та Південного Кавказу, а також значна частина каталогу доступна в усьому світі (окрім рф та республіки білорусь). 

Медіатека MEGOGO налічує десятки тисяч одиниць контенту: телеканали з інтерактивними функціями; фільми, серіали, мультфільми та ігри; освітній та блогерський контент; аудіокниги, подкасти та радіо. Також медіасервіс ексклюзивно транслює спортивні події: матчі збірної України з футболу в рамках відбору до Чемпіонату Європи-2024 з футболу,  Ліги чемпіонів УЄФА, Ліги Європи УЄФА та Ліги конференцій УЄФА, Суперкубок УЄФА, La Liga, Ligue 1, Serie A, Кубок Іспанії (Copa del Rey), Кубок Німеччини (DFB-Pokal), Кубок Італії, K2 Promotions Ukraine, Top Rank та багато інших, організовуючи виробництво згідно з вимогами правовласників

 


Юрій Поворозник – український журналіст, кінокритик, продюсер, експерт у сфері медіа та контенту з багаторічним досвідом. З 2020 року – головний редактор контенту національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV, де відповідає за стратегічне формування контентної політики. З 2024 року обіймає посаду генерального продюсера платформи. До SWEET.TV Юрій був співзасновником та головним редактором медіа про кіно та попкультуру Vertigo. Він також є автором освітнього курсу «Телебачення: історія, формат і вплив» на Projector.Humanitarium, де аналізує розвиток телебачення від його витоків до сучасності. Крім того, Юрій активно розвиває подкастинг в Україні. Серед його проєктів – «Кінотижневик Vertigo», «Поттеролови» та «Радіо Палантир», які стали популярними серед слухачів/-ок та отримали схвальні відгуки. 

SWEET.TV – національний онлайн-кінотеатр №1, яким уже скористалися понад 10 мільйонів українців/-ок.

Стримінгова платформа пропонує понад 300 найкращих телеканалів, голлівудські прем'єри одразу після кінопрокату, ексклюзиви українського кіно та найкращу в Україні колекцію фільмів, мультфільмів та серіалів від Disney, Universal, HBO та інших провідних студій.

Наразі SWEET.TV активно розвиває лінійку власного виробництва. У квітні завершились зйомки «Ховаючи колишню», драматичного міні-серіалу з елементами чорної комедії. Раніше на платформі вийшло перше в Україні реаліті про родини військовослужбовців «Сюрприз для родини». У співпраці з KNIFE! Films триває робота над повнометражним документальним фільмом про «Океан Ельзи» до 30-річчя гурту. Також нещодавно SWEET.TV презентував культовий аніме-серіал «НАРУТО» в професійному українському дубляжі, створений власною студією SweetSoundStudio. На осінь SWEET.TV готує ще одне масштабне форматне реаліті-шоу, деталі якого поки що не розголошуються.

 

Марина Каплун – Head of Content Київстар ТБ. Має понад 13-річний досвід роботи у медіасфері. У 2017 році приєдналась до команди 1+1 media. З 2022 року очолює відділ контенту партнерської платформи кіно і телебачення «Київстар ТБ». Наразі команда працює над власним original – драмеді серіалом «Вітя», який стане важливим кроком у розвитку українського серіального виробництва для ОТТ-платформ. Проєкт виробляється в межах стратегічної угоди «Київстар ТБ» і FILM.UA Group.

«Київстар ТБ» – спільний проєкт «Київстар» та 1+1 media, заснований 11 грудня 2019 року. Це платформа кіно та телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм і регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Платформа містить понад 430 телеканалів і VOD-бібліотеку із 20 тисяч фільмів, серіалів, мультфільмів і шоу. Додаткова інформація: tv.kyivstar.ua.

Надія Парфан – режисерка, креативна продюсерка, кураторка культурних проєктів. Співзасновниця міжнародного фестивалю кіно та урбаністики «86» в місті Славутич (2014–2018) та кінокомпанії Phalanstery Films. Засновниця і кураторка онлайн-платформи українського кіно Takflix.com. Учасниця Української кіноакадемії, Національної спілки кінематографістів України, Асоціації документального кіно. Режисерка та сценаристка фільмів «Reve ta stohne on Tour» (2016) – спеціальна відзнака журі DocudaysUA, «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго» (2019) – премія «Золота Дзиґа» та «Кіноколо» за найкращий документальний фільм, «Це побачення» (2023) – спеціальна відзнака журі Берлінале. Продюсерка альманаху MyStreetFilmsUkraine (2015–2018) і спецпроєкту Takflix Original.


«Такфлікс» – онлайн-платформа, де можна легально дивитись українське кіно, та міжнародна спільнота, що об'єдналася довкола платформи з метою підтримки українських творців. «Такфлікс» має найбільшу легальну колекцію якісних українських фільмів, включаючи артмейнстримне кіно, фестивальні хіти, кінокласику, художню документалістику та короткі метри. 50% із продажу кожного квитка на Такфлікс отримують творці. 10% із кожного перегляду платформа перераховує у фонд «Повернись живим». Takflix Original – цикл коротких метрів власного виробництва платформи, що включає 6 завершених фільмів і 2 фільми в розробці. Серед них – призер Берлінале 2023 «Це побачення».

Алекс Малишенко – кіножурналіст, програмний директор «Миколайчук OPEN» та комунікаційник у дистрибуції. Тексти Алекса виходять у виданнях LB.ua, Moviegram, DTF Magazine, Vogue Ukraine. У фокусі його зацікавленості – українське і світове кіно.

КІНО42
Костянтинівська, 11/13
Offline (КІНО42) + Zoom
Мова: Українська
Індустрійна акредитація
Вівторок
10 червня 2025
16:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
Тривалість
180’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Екосистема кіновиробництва та копродукції у Франції. Розмова з Манон …
DOCU/ПРО
07 червня 2025
Екосистема кіновиробництва та копродукції у Франції. Розмова з Манон Дюверже. Модераторка – Наталія Лібет
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
07 червня 2025
За лаштунками ARTE, або все, що ви хотіли про нас дізнатись
DOCU/ПРО
07 червня 2025
За лаштунками ARTE, або все, що ви хотіли про нас дізнатись
Тривалість
120’
DOCU/ПРО
07 червня 2025
Пітчимо невідоме
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Пітчимо невідоме
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Діти у документальному кіно під час війни: етика, безпека, вплив
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Діти у документальному кіно під час війни: етика, безпека, вплив
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Як підсилити українську документалістику? Про створення та стратегію …
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Як підсилити українську документалістику? Про створення та стратегію Асоціації неігрового кіно
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Копродукція в документальному кіно: огляд можливостей різних країн Єв…
DOCU/ПРО
12 червня 2025
Копродукція в документальному кіно: огляд можливостей різних країн Європи
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
12 червня 2025
Ваш фільм помітять у всьому світі: знайомство з основами піару
DOCU/ПРО
12 червня 2025
Ваш фільм помітять у всьому світі: знайомство з основами піару
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
12 червня 2025
Фільми, про які всі говорили: кейс-стаді найкасовіших українських док…
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Фільми, про які всі говорили: кейс-стаді найкасовіших українських доків
Тривалість
150’
DOCU/ПРО
10 червня 2025