Яку роль відіграє піарник/-иця в просуванні фільму? Коли варто починати промо-кампанію і без яких інструментів неможливо обійтися? Як скерувати увагу медіа саме на ті сенси та історії, які ми хочемо донести до глядацтва? Як упевнитися, що стрічка потрапить до заголовків новин?
На майстеркласі Ліне Біленберґ поділиться стратегіями піару та підходами, що допоможуть виділити вашу стрічку з-поміж інших. А також розповість, чим відрізняється співпраця з професійним/-ою піарником/-ицею від спроб розкрутити фільм самостійно – особливо на міжнародних фестивалях.
Ліне Біленберґ багато років працювала журналісткою – на телебаченні, на радіо, в новинах і журналах. Останні 13 років є незалежною піар-спеціалісткою, що надає консультації у сфері зв’язків із громадськістю, насамперед у кіноіндустрії. Займається розробкою піар-стратегій, лобіюванням, організацією промокампаній, престурів, тренінгів зі спілкування з медіа, зв’язками з громадськістю тощо.
Агентство Ліне називається Bilenberg PR. Один із напрямів його діяльності – промоція документального кіно. Кампанії Ліне не раз ставали поштовхом до законодавчих змін і викликали бурхливі суспільні дискусії. У своїй роботі з лідер(к)ами думок, політиками, неурядовими організаціями та, звісно, медіа Біленберґ приділяє велику увагу темі коректного поводження медіаспільноти з героями та героїнями фільмів. Те саме стосується й режисерів/-ок, зокрема, їхньої підготовленості до появи на публіці.
Велика перевага Ліне у роботі з пресою – це попередній досвід у журналістиці. Зокрема, саме вона працювала над українським фільмом «20 днів у Маріуполі», європейська премʼєра якого відбулась на фестивалі CPH:DOX.
Подія проводиться у співпраці Docudays UA з Посольством Данії в Україні.