За лаштунками ARTE, або все, що ви хотіли про нас дізнатись

Тривалість
120’

Цей майстерклас допоможе краще зрозуміти єдину європейську платформу і корисні інструменти для створення міжнародних партнерств за участі цього суспільного мовника. У події візьмуть участь представники ARTE, які приїдуть до Києва на Docudays UA. Розмову модеруватиме продюсерка Наталія Лібет. 

На майстер-класі спікери детально розглянуть такі теми:

  1. ARTE як європейська платформа: стратегії дистрибуції, місія та загальні редакційні принципи. Структура платформи: ARTE Франція, ARTE GEIE, ARTE Німеччина.

  2. Редакційна організація ARTE Франція: зони відповідальності, сфери експертизи, важливість рейтингів і соціологічних досліджень аудиторії. Політика ARTE Франція у сфері міжнародних партнерств: редакційні принципи та підходи до міжнародної співпраці. Приклади з практики департаменту «Суспільство й культура».

  3. ARTE Франція у європейській екосистемі фестивалів і кіноринків.


Спікери: Фабріс Пушо, Боріс Разон, Клемент Турон

Модераторка: Наталія Лібет

Фабріс Пушо – випускник Національної кіношколи Франції FEMIS. У 1992–2003 роках працював незалежним продюсером. Згодом приєднався до France Télévisions, де обіймав різні керівні посади: очолював міжнародну копродукцію на France 3, був генеральним секретарем France 2 та керівником напряму документального кіно на France 2. З 2016 року обіймає посаду керівника відділу закупівель і замовлень документального контенту й тематичних програм в ARTE France. Працює з актуальними подіями, геополітикою, історією, соціальними темами та креативними документальними фільмами.

Боріс Разон з вересня 2020 року обіймає посаду редакційного директора ARTE France. Письменник і журналіст. У минулому – головний редактор LeMonde.fr, директор напряму нових форматів розповіді у France Télévisions, програмний директор каналу France 4, а також керівник редакції Slate.fr. Автор двох романів – «Паладій» (2013) та «Слухайте-но» (2018), за мотивами якого відзняв фільм Жак Одіар (режисер мюзиклу «Емілія Перез»). Спільно з Етьєном Ювером провів журналістське розслідування New Wars, Tracking Russian Hackers (2019).

Клемент Турон захоплюється документальним кіно й завжди прагнув працювати на телеканалах, які його транслюють. Магістр із комунікацій, маркетингу й медіаменеджменту. Працював у відділах програмування та закупівлі контенту для низки французьких телеканалів документального спрямування, зокрема: Ushuaia TV, Histoire TV (група TF1), National Geographic Channel (група Disney), Toute l’histoire, Science et Vie та Explore (група Mediawan). У 2023 році приєднався до ARTE France як аналітик даних і зосередився на вивченні медіаспоживання аудиторії.


КІНО42
Костянтинівська, 11/13
Offline (КІНО42) + Zoom
Мова: Англійська, без перекладу
Індустрійна акредитація
Субота
07 червня 2025
12:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Суспільне Мовлення: принципи роботи і можливості для кіновиробництва
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Документальне у кіно: як працює дистрибуція
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
10 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Razom Cinema: як залучити американську аудиторію
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
11 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість і спільноту
Тривалість
90’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Мотор іде: про травму, підтримку, творчість та спільноту. Практика
Тривалість
180’
DOCU/ПРО
09 червня 2025
Екосистема кіновиробництва та копродукції у Франції. Розмова з Манон …
DOCU/ПРО
07 червня 2025
Екосистема кіновиробництва та копродукції у Франції. Розмова з Манон Дюверже. Модераторка – Наталія Лібет
Тривалість
60’
DOCU/ПРО
07 червня 2025