
Оповідь у «Плині стійкості» будується на майстерному поєднанні тексту, зображення й відео. Під час подорожі, що розпочинається зі знайдення одного особистого щоденника, розкриваються страшні історії звинувачених у відьомстві жінок із віддалених сіл на північному сході Індії. Роздуми режисерки переплітаються з колективними спогадами живих очевидців. Читаючи насичений деталями щоденник Монжули — доньки звинуваченої в чаклунстві жінки — режисерка паралельно розмірковує про особисті зустрічі. Закадровий голос у фільмі говорить у трьох регістрах — про памʼять, процес згадування та архівування травми. «Плин стійкості» — це спроба показати силу й витривалість, що постають як протидія патріархальним системам, де дотепер практикуються такі звичаї, як полювання на відьом.
Творча команда:
Режисерська робота: Пранамі Коч
Продюсування: Пранамі Коч
Операторська робота: Шрутіман Деорі
Звук: Звукорежисер – Пранамі Коч, Шрутіман Деорі. Саунд-дизайн – Шрутіман Деорі
Виробництво
Michala Productions
Дистриб'юція:
Нагороди
Премія кінокритиків «За гендерну чутливість» (Міжнародний фестиваль документального кіно і короткометражних фільмів в Кералі, Індія 2024)

Режисер/-ка
Пранамі Коч
Пранамі Коч — квір, представн_ця корінного населення Індії, мультимедійн_а твор_чиня, дизайнер_ка та кінематографіст_ка. У своїх роботах досліджує політику гендеру та ідентичності. Належить до племінної спільноти Коч на північному сході Індії. Черпає натхнення з власного й чужого, зокрема родинного досвіду; глибоко зацікавлен_а в архівуванні й збереженні памʼяті та інтимних переживань крізь часи. На прикладі цих тем будує культурні наративи, у яких відображаються взаємини людей одне з одним, довкіллям і землею.Вибрана фільмографія
«Плин стійкості» (2024), «Відлуння в середині» (2024)