Ларс Скрі. «Міцний горішок і водночас поет». Розмова з оператором

Тривалість
120’

Розмова у форматі «питання-відповідь» з усесвітньо відомим данським оператором-

постановником, власником нагороди фестивалю «Санденс» за «найкращу операторську 
роботу в кіно» у документальному фільмі «Поцілунок Путіна» (реж. Лісе Бірк Педерсен) та 
інших численних поважних нагород. 


Ларс Скрі – справжня «зірка» серед операторів-документалістів. Він знімав скандально 
відомі стрічки Джошуа Опенгаймера «Акт убивства» (2012) та «Погляд тиші» (2014) про 
виконавців та жертв масових політичних убивств в Індонезії. Перший з цих двох фільмів 
був на попередньому Docudays UA, другий – один із хедлайнерів цьогорічного фестивалю. 
Окрім того, у поточній позаконкурсній програмі аж дві інші стрічки, які фільмував Ларс 
Скрі: «Прихіповані» (реж. Карл Хавер) та «Угода» (реж. Карен Стоккендал Поулсен).
Колеги по професії описують Ларса Скрі як багатогранну особистість і людину з 
невичерпним художнім потенціалом. За його майстерність, доброту та відвагу журі 
різноманітних конкурсів пропонували такі формулювання відзнак для нього:


- Ларс Скрі має унікальну властивість жити в моменті, інтенсивно слухаючи й 
спостерігаючи. У той час як одне його око сфокусовано на найближчому об’єкті 
– окулярі камери, інше вдивляється в ширшу перспективу – у світ поза рамкою 
об’єктива. Він має сьоме чуття на те, що зараз має відбутись, і завжди знає, коли 
увімкнути камеру.
- Ларс Скрі – це інь та ян, міцний горішок і водночас поет, солдат і граційний 
танцюрист.


Серед запитань, які можна поставити «міцному горішку» – про життєво небезпечний 
досвід багатомісячних зйомок війни в Афганістані для титулованого документального 
фільму «Армадільйо» (реж. Янус Мец Педерсен), а також про те, що він робив у Донецьку 
навесні 2014 року.


Другий поверх
Будинок кіно
вул. Саксаганського, 6
Субота
21 березня 2015
12:00
22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Міхаіл Фрідман. Аналітична фотожурналістика
DOCU/КЛАС
20 березня 2015
Міхаіл Фрідман. Аналітична фотожурналістика
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
20 березня 2015
Стефан Юбер-Бліс та Мішель Мітчелл. Трансмедійний сторітелинг для акт…
DOCU/КЛАС
21 березня 2015
Стефан Юбер-Бліс та Мішель Мітчелл. Трансмедійний сторітелинг для активістських та правозахисних проектів
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
21 березня 2015
Марія Моріна, Оксана Юшко та Анна Шпакова Груповий проект «Грозний: 9…
DOCU/КЛАС
22 березня 2015
Марія Моріна, Оксана Юшко та Анна Шпакова Груповий проект «Грозний: 9 міст» – як створити і показати проект, що критично оцінює події у твоїй рідній країні
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
22 березня 2015
Арчіл Хетаґурі та Ілеана Станчулеску. Сторітелинг і провідні персонаж…
DOCU/КЛАС
22 березня 2015
Арчіл Хетаґурі та Ілеана Станчулеску. Сторітелинг і провідні персонажі в документальному кіно
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
22 березня 2015
Езра Вінтон та Светла Турнін. Документальний активізм: політика прогр…
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Езра Вінтон та Светла Турнін. Документальний активізм: політика програмування, організація народних кінопоказів та соціальні рухи
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Андрей Рус. Кінощоденник та його спадщина
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Андрей Рус. Кінощоденник та його спадщина
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Світлана Зінов’єва та Тетяна Кононенко. Презентація клубу документаль…
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Світлана Зінов’єва та Тетяна Кононенко. Презентація клубу документального кіно Close-Up
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
23 березня 2015
Мартічка Божилова. Привнесення місцевих традицій у світову документал…
DOCU/КЛАС
24 березня 2015
Мартічка Божилова. Привнесення місцевих традицій у світову документалістику
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
24 березня 2015
Олександр Глядєлов. Обставини часу
DOCU/КЛАС
24 березня 2015
Олександр Глядєлов. Обставини часу
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
24 березня 2015
Альона ван дер Хорст. Тональність, звук, музика і «лібретто» у фільмі…
DOCU/КЛАС
25 березня 2015
Альона ван дер Хорст. Тональність, звук, музика і «лібретто» у фільмі «Голоси Бама»
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
25 березня 2015
Аскольд Куров. (Не)політичне кіно
DOCU/КЛАС
26 березня 2015
Аскольд Куров. (Не)політичне кіно
Тривалість
120’
DOCU/КЛАС
26 березня 2015
Елла Штика, Дмитро Тяжлов. LabDOCUTOLOKA. Навчальна пітчинг-сесія
DOCU/КЛАС
26 березня 2015
Елла Штика, Дмитро Тяжлов. LabDOCUTOLOKA. Навчальна пітчинг-сесія
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 березня 2015