Дискусія «Чи впливає Netflix на мову кіно?»

Тривалість
90’

VOD-платформи вже не тільки популярні і не лише отримують найбільші нагороди в кіноіндустрії. Вони «перепрошили» ринок та впливають на саму форму кіно. Документальні фільми роблять на Netflix та Guardian, цифрова дистрибуція зростає, платформи диктують режисерам і продюсерам свої правила. Які ці правила, чи змінився спосіб перегляду фільмів з появою VOD-платформ? Скільки, зрештою, залишилося власне кіно у новому цифровому продукті? Про все це говоритимуть учасники сучасного кінопроцесу: кінокритики, засновники та редактори онлайн-платформ з документальним контентом.

 

ДИВІТЬСЯ ЗАПИС НА DOCU/ПРОСТОРІ!

 

Кенан Алієв – виконавчий директор незалежної та міжнародної служби новин Current Time, створеної для підтримання зв’язку між російськомовними людьми по всьому світу. Current Time – це проект «Радіо Свобода» у співпраці з «Голосом Америки».

 

Флора Ґреґорі понад 30 років працює в міжнародному документальному кіно та телебаченні. Вона була редакторкою-замовницею провідної серії документальних фільмів на Al-Jazeera English під назвою«Свідок». Нині Флора працює консультанткою та співпрацює з One World Media Organisation на посаді виконавчої продюсерки їхнього виробничого фонду та проектної директорки нової ініціативи One World Media – Global Short Docs Forum.

 

Роман Степанович – виконавчий продюсер і співзасновник проекту «Заборона», куратор відеопрограмінгу. Раніше – контрактний продюсер і оператор для Vice, Viceland, Freshwater Films, PBS Newshour. Нагороджений премією Peabody в 2018 році.

 

Лейла Дедіч народилася 1972 року у Боснії і Герцеговині. У 1997 році закінчила Лондонський університет Саут-Бенк за спеціальністю «медіа і суспільство». Працює у медіагалузі понад 20 років. Була співробітницею BBC World Service Trust/Media Action. Із 2011 року Лейла – програмна продюсерка відділу закупівель балканської Al-Jazeera.

 

Модерує Дарія Бадьйор, кінокритикиня та редакторка рубрики «Культура» на LB.ua.


Зала «КЛАСІК»
Кінотеатр «Жовтень»
Мова:
Неділя
24 березня 2019
15:00
18 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
26–
березня
4
квітня 2021
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публіч…
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публічного
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і …
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і зображенням
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією…
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією і новими форматами
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії …
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії і європейських спілок
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно…
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно завтра?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні …
DOCU/КЛАС
03 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні політики?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
03 травня 2020