Дискусія «Ліки від старості: нове цифрове тіло для культурної спадщини»

Тривалість
90’

Цифрова доба відкрила неозорі можливості, і водночас кинула нові виклики як режисерам і художникам, так і архівістам та музейникам. Тепер вони мають навчитися оперувати не лише об’єктами, але й їхніми цифровими копіями, давати раду різним цифровим форматам, вести облік, зберігати і обмінюватися метаданими про свої колекції.

 

Чи залишилася остаточно позаду доба аналогового кіно, гросбухів та інвентарних карток? Як сучасні кінематографісти і художники рефлексують над переходом від аналогових форматів до цифрових? Як інкорпорують у свої роботи матеріали, зняті на VHS, 8-16-35-мм та інші аналогові носії? Які бонуси і ризики виникають у процесі тотальної діджиталізації? Як демократизація даних і оцифрування приватних аудіовізуальних матеріалів трансформує колективну пам’ять і створює нові алгоритми для самоідентифікації? Яким буде ідеальний архів майбутнього? Де поселити і як опрацювати усі ці неосяжні масиви цифрового відео й аудіо, які записуються щосекунди у світі? Про це під час дискусії говоритимуть чотири експерти та експертки, які досліджують тему архівації.

 

Владислав Піоро – український громадський діяч у царині музейної справи, голова правління ГО «Український центр розвитку музейної справи», головний редактор журналу «Музейний простір».

 

Катерина Яковленко – журналістка, публіцистка, співробітниця «Дослідницької платформи» PinchukArtCentre. Збирає і досліджує матеріали про українських художників 1980–1990-х, зокрема відео з приватних колекцій і відеоарт.

 

Олександр Маханець (Львів) – координатор «Міського медіаархіву» у Центрі міської історії. Займається розвитком проекту, поповненням, публікацією та збереженням колекцій, пов’язаних із містами Центрально-Східної Європи.

 

Анна Онуфрієнко – кінознавиця Національного центру Олександра Довженка, державного кіноархіву, кураторка проекту «VHS-days: Дні аматорського кіно», у межах якого безкоштовно оцифровувалися відео з приватних колекцій, зняті на аналогові носії.


Зала «КЛАСІК»
Кінотеатр «Жовтень»
Мова:
Субота
23 березня 2019
15:00
18 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
26–
березня
4
квітня 2021
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публіч…
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публічного
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і …
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і зображенням
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією…
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією і новими форматами
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії …
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії і європейських спілок
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно…
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно завтра?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні …
DOCU/КЛАС
03 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні політики?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
03 травня 2020