«Наслідки VR: Євромайдан»: хроніки конфлікту у віртуальній реальності. Презентація проекту

Тривалість
90’

«Наслідки VR: Євромайдан» – унікальний для України документальний VR-проект, розроблений київською студією New Cave Media, що працює з імерсивними технологіями. Історія трагічного ранку 20 лютого 2014 року розповідається у VR-середовищі, створеному за допомогою фотограмметрії та комбінації різних медіа. На презентації члени команди розкажуть, як виникла ідея цього проекту, з якими викликами довелося стикнутися під час його розробки і чому сьогодні так важливо залучати нові платформи для розповіді значущих історій.

 

Сергій Полежака – виконавчий директор, співзасновник і генератор ідей New Cave Media. У минулому – фотожурналіст і відеограф, лауреат нагород, на якого істотно вплинула Данська школа медіа та журналістики. Перейшов на «темний бік» імерсивного візуального сторітелінгу в техніці 360°/VR. Заснувавши власну компанію влітку 2016-го, Сергій продовжив працювати режисером і оператором проектів у форматі 360° та у віртуальній реальності. Режисер стрічки «Не герой» – першого в Україні документального веб-фільму в техніці 360°, який вийшов на початку 2017 року. Після цього був режисером і продюсером кількох документальних робіт у форматі 360° з лінійною оповіддю, працював у громадських і комерційних проектах.

 

Олексій Фурман – український журналіст-фрілансер, випускник Школи журналістики штату Міссурі. Співзасновник і головний операційний директор New Cave Media – виробничої компанії, що міститься в Києві та працює в техніці 360°/VR. Ця компанія першою в Україні використала 360° відео для журналістського сторітелінгу. У липні 2017 року дебютний проект New Cave Media у віртуальній реальності, «Наслідки VR: Євромайдан», здобув грант Journalism 360 Challenge.


Зала «КЛАСІК»
Кінотеатр «Жовтень»
Мова:
Середа
27 березня 2019
15:00
18 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
26–
березня
4
квітня 2021
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Навіщо дивитися документальний есей онлайн? Дискусія кінокритиків
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
25 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
Інклюзивна кіноподія: онлайн та офлайн
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
29 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публіч…
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Мамо мамо мамо»: документальний есей між сферами приватного і публічного
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
27 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і …
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
«Батьківщина – це простір у часі»: документальний есей між текстом і зображенням
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
26 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Фільмувати попри хистку ситуацію: шотландський досвід
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
28 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією…
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Наше посткарантинне майбутнє: українська кіноіндустрія між адаптацією і новими форматами
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
30 квітня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії …
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Об’єднання документалістів сьогодні: презентації Української гільдії і європейських спілок
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
01 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно…
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Міжнародний ринок після карантину: як дистрибувати документальне кіно завтра?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
02 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні …
DOCU/КЛАС
03 травня 2020
Форс-мажор стався – і він всесвітній. Як тепер зміняться фестивальні політики?
Тривалість
60’
DOCU/КЛАС
03 травня 2020