Наша машина часу

Рік
2019
Країна
Китай
Тривалість
81’
Режисер(к)и
Ян Сунь, С. Лео Чан

Візіонер-сюрреаліст Малеонн (Ма Лян), один із найвпливовіших сучасних художників Китаю, дізнається, що його батько, відомий режисер Пекінської опери, страждає хворобою Альцгеймера. Між ними завжди були складні стосунки, але Малеонн усвідомлює невідворотне і запрошує тата до співпраці у своєму новому мистецькому проєкті. Розмірковуючи над проблемами старіння і пам’яті, художник починає працювати над феєричним автобіографічним перформансом під назвою «Татова машина часу» з залученням винахідливих механічних ляльок людського розміру і фантастичного стімпанкового апарату. Творча співпраця спонукає батька і сина переосмислити любов один до одного і власну смертність.

Творча команда
Режисерська робота: Ян Сунь, С. Лео Чан
Продюсування: Ян Сунь, С. Лео Чан
Операторська робота: Ян Сунь, Шуан Лян
Монтаж: Бо Лі
Звук: Джо Мілнер
Виробництво
Walking Iris Media, Fish + Bear Pictures, Breezy Doc, Independent Television Services (ITVS)
Дистрибуція
Cat&Docs, cat@catndocs.com
Нагороди
2019 – Кінофестиваль Tribeca, найкраща операторська робота в документальному кіно; Фестиваль документального кіно Edge, найкращий режисер міжнародного конкурсу; CAAMFest, найкращий документальний фільм.
Режисер(ка)
Ян Сунь

Ян Сунь – режисер та оператор, що живе і працює в Пекіні. Він був штатним працівником Центральної студії кінохроніки та документального кіно Китаю, де створював документальні фільми для телеканалів, зокрема CCTV, Youku та Travel Channel.

 

Ян був режисером кількох короткометражних та середньометражних документальних стрічок, а також серії з десяти частин «Візьми мене в подорож». Отримав магістерський ступінь у Школі телевізійного та кіномистецтва при Китайському університеті комунікацій. «Наша машина часу» – його повнометражний дебют.

Вибрана фільмографія
Наша машина часу (2019)
Режисер(ка)
С. Лео Чан

С. Лео Чан – американський режисер тайванського походження, який живе і працює в Сан-Франциско і Тайбеї. Його документальний фільм «Пан Као їде у Вашингтон» здобув нагороду Inspiration Award на Фестивалі документального кіно Full Frame у 2012 році. А попередня робота Чана «Село під назвою Версаль» отримала вісім нагород і була показана в американській програмі «Незалежний об’єктив» на PBS.

 

Він також співпрацює з іншими документалістами як режисер монтажу й оператор. Здобув ступінь магістра образотворчих мистецтв за спеціальністю «кіновиробництво» в Університеті Південної Каліфорнії. Чан є співзасновником Мережі азіатсько-американського документального кіно A-Doc і членом документального відділення Академії кінематографічних мистецтв і наук.

Вибрана фільмографія
Село під назвою Версаль (2009), Пан Као їде у Вашингтон (2012), Наша машина часу (2019)
ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМА DOCU/SPACE
18 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
26–
березня
4
квітня 2021
Чисте мистецтво
DOCU/АРТ
Чисте мистецтво
Рік
2019
Країна
Польща, Білорусь
Режисер(ка)
Максим Швед
Тривалість
52’
DOCU/АРТ
Вінтопія
DOCU/АРТ
Вінтопія
Рік
2019
Країна
Канада
Режисер(ка)
Міра Берт-Вінтонік
Тривалість
88’
DOCU/АРТ