Зустрічайте журі стипендійної програми FILMBOOST

22 липня 2022

До 31 липня триває прийом заявок на стипендійну програму FILMBOOST в межах діяльності ініціативи підтримки DOCU/HELP для кінематографістів/-ок, які працюють як з ігровими, так і з документальними проєктами. FILMBOOST започаткували ГО «Докудейз» спільно з Deutsche Filmakademie e.V.

Незалежне журі обере 60 стипендіатів/-ок, які отримуватимуть 1250 євро із вересня по грудень поточного року. До журі увійшли експерт(к)и з України та Німеччини: кінокритикиня Дарія Бадьйор, програмер Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» Віктор Глонь, виконавча директорка Української кіноакадемії та Одеського міжнародного кінофестивалю Анна Мачух, кандидатка культурології та програмерка Docudays UA Юлія Коваленко, очільниця Berlinale Co-Production Market Мартіна Блейс. Розповідаємо більше про міжнародне журі FILMBOOST.

Дарія Бадьйор — кінокритикиня-фрилансерка, редакторка та журналістка. Вона є співкураторкою кінофестивалю «Київський тиждень критики», який проходить щороку наприкінці жовтня. У 2021 році стала однією з засновниць ГО «Коаліція дієвців культури», що займається аналізом культурних політик в Україні. У 2018 році стала співзасновницею Спілки кінокритиків України, яка відзначає українських кінематографістів премією «Кіноколо».

 

Віктор Глонь — кінознавець, перекладач, редактор. Працював фаховим редактором, літературним редактором та автором у низці видань, зокрема в часописі «KINO-КОЛО». Співпрацює з різними українськими кінофестивалями як редактор і перекладач (Docudays UA, ОМКФ), а також як член відбіркових комісій (МКФ «Молодість», Фестиваль кіно та урбаністики «86», МКФ KharkivMeetDocs). У 2016–2018 роках працював над щотижневою програмою «Арґумент-кіно» на телеканалі «1+1» як співавтор та сценарист. З 2017 року є відбірником та програмним координатором Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» та Фестивалю американського кіно «Незалежність».

 

Анна Мачух — виконавча директорка Одеського міжнародного кінофестивалю. У 2011–2016 роках працювала директоркою з маркетингу ОМКФ, у 2017-му — директоркою кіноринку ОМКФ, а з 2018 до 2020 року займала на цьому фестивалі посаду директорки зі стратегічного розвитку. Анна Мачух також є виконавчою директоркою Української кіноакадемії та співзасновницею онлайн-платформи аудіовізуального сектору DzygaMDB.

 

Юлія Коваленко — кандидатка культурології, кінокритикиня, програмерка Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA. Викладала на кафедрі культурології та мистецтвознавства в Одеському національному політехнічному університеті та на кафедрі образотворчого мистецтва в Одеській державній академії будівництва та архітектури. Була програмеркою незалежного кінотеатру «Інотеатр» в Одесі. Кінокритичні роботи Юлії опубліковано в численних українських та міжнародних виданнях (Korydor, LB.ua, Filmar.online, Cineticle, La Furia Umana тощо). З 2016 по 2018 була випусковою редакторкою журналу про авторське кіно Cineticle. Є членкинею Спілки кінокритиків України та Національної спілки журналістів України. 

 

Мартіна Блейс — експертка з копродукції та міжнародних ринків копродукції, презентації проєктів, пітчингу та розробки. Мартіна є однією з перших членкинь команди Berlinale Co-Production Market, який вона очолює з 2016 року. Вона також займається відбором повнометражних кінопроєктів для Official Project та селекцією проєктів драматичних серіалів для Co-Pro Series — загалом працює на Берлінському міжнародному кінофестивалі з 2001 року. Крім того, у якості кураторки-радниці та менторки вона консультує учасників міжнародних навчальних та копродукційних ініціатив.

Із 1 по 21 серпня незалежне журі буде оцінювати подані заявки, а 22 серпня ми оголосимо результати.
 

Подати заявку можна за посиланням.

 

FILMBOOST започатковано ГО «Докудейз» та Deutsche Filmakademie e.V. за сприяння Уповноваженого Федерального уряду Німеччини з питань культури та медіа та Гете-Інституту.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024