Організатор: ГО «Центр Громадянських Свобод»
Соціальні мережі суттєво скоротили дистанцію між людьми та континентами. Вони стали потужним інструментом для поширення ідей, образів, фейків та емоційних станів. І громадських кампаній також.
Які потужності для мобілізації людей відкривають соціальні мережі?
Як виникали найбільш успішні громадські кампанії в Інтернеті?
Що було зроблено, аби меседжі кампаній стали «вірусними»?
І, зрештою, яким чином вдалося переконати людей вийти із соцмереж у реальне життя?
Учасники та учасниці:
Юрий Марченко, головний редактор Платформа;
Олександр Тодорчук, ініціатор UAnimals;
Римма Зюбіна, актриса, ініціаторка збору підписів під петицієї #SaveOlegSentsov;
Модераторка: Олександра Матвійчук, голова Центру громадянських свобод (ініціативи Євромайдан SOS, кампанія #LetMyPeopleGo та глобальна акція #SaveOlegSentsov).