DOCU/ПРО: кіноіндустріальна навігація

21 березня 2017

На чотирнадцятому році свого існування для Docudays UA настав час серйозно подорослішати. Цього року фестиваль запускає власну індустріальну платформу. DOCU/PRO – це спеціальна секція, яка має на меті познайомити молодих документалісток і документалістів із провідними міжнародними гравцями в галузі документального кіновиробництва, поділитися досвідом просування фільмів на різних стадіях розвитку, навчити презентувати свої кінопроекти під час пітчинґ-сесій, допомогти знайти міжнародних партнерів і поглибити власні знання з організації процесу створення кіно загалом.

 

Про те, чого чекати від нинішньої індустріальної платформи, розповідає Юлія Сердюкова, координаторка DOCU/КЛАС та фотовиставок фестивалю.

 

Цьогоріч індустріальна платформа складатиметься з двох блоків. Перший блок – професійні лекції та презентації, які відбуватимуться в приміщенні, добре відомому нашим постійним відвідувач(к)ам, – у лекторіумі DOCU/КЛАС на другому поверсі Будинку кіно.

 

Відкриє програму зустріч з американською публіцисткою Тессою Мой, яка також є членкинею журі програми DOCU/ЖИТТЯ, – «Фестивальна промоція та піар фільму». Лекція міститиме приклади успішних піар-кампаній фільмів, а також передбачатиме можливість порушувати питання про подачу заявок на фестивалі, роботу з фестивалями та процес піару – і якщо ви самі займаєтеся просуванням власної стрічки, і якщо працюєте з професійною піарницею.

 

Три презентації допоможуть молодим кінематографіст(к)ам навчитися навігувати у світі міжнародних індустріальних платформ у процесі розвитку кінопроектів та пошуків фінансування для них. Директорка індустріальної секції одного з найбільших у світі фестивалів документального кіно DOK Leipzig Бріджит О’Шіа (також членкиня журі DOCU/КОРОТКО) познайомить із можливостями цього фестивалю для розвитку міжнародних кінопроектів, а також розкаже про ілюзії та реалії щодо того, як це – бути частиною міжнародного кіноринку. Міріам Риндова розповість про різноманітні ініціативи Чеського інституту документального кіно, як-от: East Doc Platform, East Silver, Ex Oriente Film та інші (зокрема допоможе вам раз і назавжди навчитися їх розрізняти), а також проведе стислу екскурсію телевізійними слотами та іншими копродукційними можливостями всіх європейських країн. І нарешті, латвійський продюсер Улдіс Секуліс, який, серед іншого, працював над фільмом-закриття цьогорічного фестивалю, поділиться суб’єктивним досвідом навігації по різноманітних пітчинґ-форумах і міжнародних воркшопах та секретами пошуків союзників у процесі створення кіно.

 

Команда французьких документалістів із La Fabrique Documentaire розкаже про свій досвід участі в повному циклі документального активізму: від створення критичних документальних робіт до освітніх показів у провінції та створення програм для відомих кінофестивалів. Алексія Муіньос Руїс – режисерка й заступниця директора мережі EWA (Європейська жіноча аудіовізуальна мережа) – презентуватиме ключові висновки Європейського дослідження про режисерок (у рамках якого буде оприлюднено не лише цифри, а й те, які проблеми та бар’єри для доступу до кіноіндустрії й роботи відчувають жінки) та поговорить про те, як молоді режисерки можуть вижити, використовуючи технології та нетворкінґ. Аґата Етмановіч розповість, чому розвиток аудиторії є важливою складовою побудови власної ідентичності для культурних інституцій.

 

Другий блок індустріальної платформи DOCU/ПРО – це фінальний етап трьох довгострокових воркшопів – DocWorks: UA/UK, Warscape та «Молоді про Україну», – які Docudays UA проводив протягом року разом із партнерами з Британської Ради в Україні, Sheffield Doc/Fest, Делегації Міжнародного комітету Червоного Хреста в Україні та Посольства Франції в Україні. Три дуже різні програми, по суті, мали єдину, загальну для більшості супровідних проектів Docudays UA мету: розвиток та підтримка українського неігрового кіно. Протягом фестивалю для учасників цих воркшопів пройдуть закриті інтенсивні тренінги, а 30 березня о 10:00 у залі «Сінематека» кінотеатру «Київ» відбудеться відкритий пітчинґ, де на розсуд аудиторії та журі буде представлено 15 проектів з України, Великобританії та Грузії. Найкращі проекти отримають грошові призи. Переможців оголосять під час церемонії закриття фестивалю 30 березня.

 

Детальний опис усіх індустріальних подій фестивалю дивіться за посиланням. Також читайте інтерв'ю фестивальних програмерів Docudays UA ГеннадіяКофмана і Олі Бірзул про те, для чого українській документалістиці своя індустріальна секція.

21 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 31 — 9 
травня
червня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і…
Конспект
11 липня 2024
Режисерки DOCU/Україна: про активну згоду, жіночу оптику, вестернів і те, як знайти фільм у купі сміття
Конспект
11 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
Архів війни. Словник
Новини
05 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
DOCU/СИНТЕЗ. Волонтерство, звукові архіви та солідарність
Інтерв'ю
04 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події,…
Інтерв'ю
03 липня 2024
Дар’я Бассель: «Документальне кіно краще говорить з людьми про події, які відбуваються тут і зараз»
Інтерв'ю
03 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже не…
Інтерв'ю
02 липня 2024
Вейн Джордаш: «Якщо ми втратимо Україну, наші діти житимуть у дуже небезпечному світі»
Інтерв'ю
02 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Макс Буткевич. Боремося і чекаємо
Новини
01 липня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. По…
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Повернути фокус уваги: як пройшла світова прем’єра фільму «Свідки. Полон вбиває» на кінофестивалі Sheffield DocFest
Культурна дипломатія
25 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024
Крізь крихке до міцного: яким був 21 Docudays UA
Новини
18 червня 2024