22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
6 — 13
червня 2025
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Єва Нейман
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Дмитро Грешко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА: невідворотність любові до життя
Огляд програми
Майбутнє в минулому: «Новий прекрасний світ»
Огляд програми
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Документування насилля: етичне випробування в неігровому кіно». Конспект лекції Олександра Телюка
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
«Нічого правдивого і все насправді: експерименти з формою». Конспект лекції Ольги Бірзул
Конспект
Gesamtkunstwerk Глушков: мистецтво, кібернетика і соціальна справедливість
Огляд програми
Людське з обох боків екрану
Огляд програми
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю з Сергієм Бородіним, автором нагород 18 Docudays UA
Інтерв'ю
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Кінокритикиня та кураторка Анна Дацюк ділиться роздумами про фільми з програм DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Журналіст Роман Губа розповідає про міжнародний короткометражний конкурс DOCU/КОРОТКО
Огляд програми
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Шляхи одужання від смерті
Огляд програми
Шляхи одужання від смерті
Читайте огляд арткритика Івана Скорини фільмів з головної програми 18 Docudays UA «Повне одужання?»
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Як Анатолій Сурма створив мультфільми, що показують абсурд сучасного спілкування
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Аґнєшка Голланд: «Для кіно настав час зайняти позицію»
Інтерв'ю
Скролячи чужий біль
Огляд програми
Скролячи чужий біль
Про добірку DOCU/АРТ читайте у огляді кінознавця та режисера Олександра Телюка
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
Трубадури кіно: Шотландія і Україна
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
Кшиштоф Кесльовський: документальний життєпис
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Ми поспілкувалися з Ігорем Барбою, звукорежисером та вчителем Бориса Петера, про складність та тонкощі роботи зі звуком у документальному кіно, співпрацю та дружбу з Борисом.
Інтерв'ю
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
Долати систему: на шляху до «Повного одужання?»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/АРТ на карантині: мистецтво як (не)розкіш
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
Національний конкурс DOCU/УКРАЇНА: про спільне через особисті історії
Огляд програми
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
DOCU/БЛОГ
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
Семен Мозговий про резиденцію UnionDocs та виклики авторської документалістики
DOCU/БЛОГ
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Продюсувати док
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Фестивальний абонемент відкриває доступ до програми Docudays UA-2025. З ним ви зможете відвідати покази найкращих документальних стрічок з усього світу та зустрічі з їхніми автор(к)ами за кращою ціною.
Цьогоріч ми пропонуємо придбати на вибір три види фестивальних абонементів: класичний, студентський та ранковий. Класичний діє із 6 по 13 червня в кінотеатрі «Жовтень» та КІНО42, тоді як ранковий дає змогу бронювати квитки на сеанси фільмів, які починаються не пізніше 16:30 в кінотеатрі «Жовтень» із 7 по 13 червня.
Перед придбанням ознайомтеся з видами фестивальних абонементів та умовами користування на сторінці квиткових правил.
З 12 до 29 травня:
класичний абонемент — 1000 грн;
студентський абонемент — 700 грн;
ранковий абонемент — 500 грн.
Для придбання студентського абонемента вкажіть номер учнівського / студентського квитка. Внутрішньо переміщені особи, які навчаються і не мають такого документа, можуть зазначити номер довідки ВПО.
У разі успішної оплати вам буде надіслано електронний сертифікат, власник/-ця якого отримає фестивальний абонемент із 28 травня. На бажання ви можете отримати паперовий бейдж, функціонально вони рівнозначні з електронним.
Підтвердить свою електронну пошту. Введіть код з чотирьох цифр, який був надісланий вам на пошту
Користуючись абонементом, акредитацією або квитком, ви погоджуєтеся з правилами користування сайтом.
Ви купуєте квиток(-ки) на сеанс «», який відбудеться о . Квиток коштує гривень.
Будь ласка, вкажіть своє ім'я та email. У разі успішної оплати на вказану адресу буде надіслано квиток.
Оберіть кількість квитків.
Код підтвердження
Здобувачам освіти надається знижка 50%. Квиток є дійсним за умови пред’явлення документа, що підтверджує статус здобувача/-ки освіти (або довідки ВПО у студентів, які не мають такого) контролеру на вході у глядацьку залу.
Ви купуєте квиток(-ки) на сеанс «», який відбудеться о . Квиток коштує гривень.
Будь ласка, вкажіть своє ім'я, email та номер документу(-ів), що підтверджує(-ють) ваш статус здобувача освіти або, у разі його відсутності, номер довідки ВПО.
Оберіть кількість квитків.
Код підтвердження
Пенсіонер(к)и; військослужбов(и)ці, учасники/-ці бойових дій, ветеран(к)и та добровольці/-иці війни можуть отримати квиток на показ безплатно.
Ви бронюєте квиток на сеанс «», який відбудеться о .
Будь ласка, оберіть тип пільги та вкажіть ім'я та електрону пошту.
Код підтвердження
Ви бронюєте квиток на сеанс «», який відбудеться о .
Будь ласка, вкажіть логін та пароль, які вказані на абонементі/бейджі.
Код підтвердження
Користуючись абонементом, акредитацією або квитком, ви погоджуєтеся з правилами користування сайтом.
Ми започатковуємо клуб для тих, хто фанатіє від документальних фільмів так само, як фестивальна команда, та поділяє однакові з нами цінності. Умови участі прості: ви допомагаєте розвиватися DOCUDAYS UA, a ми вам за це дякуємо приємними бонусами протягом року!
Дякуємо за довіру та бажання підтримати наш фестиваль! Саме зараз, коли ми активно формуємо програму, добираємо фільми, палко дискутуємо та обговорюємо майбутній документальний марафон, нам неабияк важливо відчувати вашу підтримку та увагу. Ми щиро чекаємо зустрічі з вами наприкінці березня, у насичені фестивальні дні.
Про те, як отримати абонемент та подарунки від Docudays UA, ми повідомимо електронним листом за кілька днів до початку фестивалю.
Якщо ви обрали сувенір, протягом тижня з вами зв'яжеться наша координаторка щодо можливостей доставки.
Для нашої команди організовувати фестиваль онлайн за нинішніх обставин – це інтенсивна робота, сповнена викликів та експериментів. Зараз, коли ми активно готуємо Docudays UA-2020, формуємо програму, занурюємося у тонкощі віртуального світу, нам неабияк важливо відчувати підтримку та довіру нашої аудиторії.