22 МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО ПРО ПРАВА ЛЮДИНИ
 6 — 13 
червня 2025
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю
Сергій Бородін: «Усі шукають чарівну пігулку для повного одужання»
Інтерв'ю з Сергієм Бородіним, автором нагород 18 Docudays UA
Інтерв'ю
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
Гібридне кіно радості та сліз у програмах DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Кінокритикиня та кураторка Анна Дацюк ділиться роздумами про фільми з програм DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: новини з усього світу
Журналіст Роман Губа розповідає про міжнародний короткометражний конкурс DOCU/КОРОТКО
Огляд програми
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Олександр Маханець: «Аматорські фільми розширюють наш погляд на минуле»
Інтерв'ю
Шляхи одужання від смерті
Огляд програми
Шляхи одужання від смерті
Читайте огляд арткритика Івана Скорини фільмів з головної програми 18 Docudays UA «Повне одужання?»
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Огляд програми
Засновано на соцмережах
Як Анатолій Сурма створив мультфільми, що показують абсурд сучасного спілкування
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Спогади Сергія Буковського про Бориса Петера
Огляд програми
Аґнєшка Голланд: «Для кіно настав час зайняти позицію»
Інтерв'ю
Скролячи чужий біль
Огляд програми
Скролячи чужий біль
Про добірку DOCU/АРТ читайте у огляді кінознавця та режисера Олександра Телюка
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА у фокусі: Андрій Лисецький
Інтерв'ю
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
5 дієслів програми DOCU/YOUNG
Огляд програми
Трубадури кіно: Шотландія і Україна
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
DOCU/ХІТИ та МАЙСТРИ: кіно гарного самопочуття та сильної емпатії
Огляд програми
Кшиштоф Кесльовський: документальний життєпис
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірена Стеценко
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Інтерв'ю
Борис Петер. Тиха пауза
Ми поспілкувалися з Ігорем Барбою, звукорежисером та вчителем Бориса Петера, про складність та тонкощі роботи зі звуком у документальному кіно, співпрацю та дружбу з Борисом.
Інтерв'ю
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
Доканімація на Docudays UA: «Linoleum презентує»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Уляна Осовська та Денис Страшний
Інтерв'ю
Долати систему: на шляху до «Повного одужання?»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Семен Мозговий
Інтерв'ю
DOCU/АРТ на карантині: мистецтво як (не)розкіш
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Відстоюємо право на повне одужання: правозахисна програма RIGHTS NOW!
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
Вразливі та безстрашні: міжнародний конкурс DOCU/СВІТ
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ганна Ярошевич
Інтерв'ю
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
DOCU/КОРОТКО: миті разом, миті на самоті
Огляд програми
Національний конкурс DOCU/УКРАЇНА: про спільне через особисті історії
Огляд програми
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Презентуємо «карту продюсера/-ки»
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Продюсувати док: фестивальна стратегія, альтернативна та онлайн-дистрибуція
Продюсувати док
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
DOCU/БЛОГ
Нам потрібні нові наративи, і саме кіно займається їх пошуком
Семен Мозговий про резиденцію UnionDocs та виклики авторської документалістики
DOCU/БЛОГ
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Продюсувати док
Продюсувати док: хто такі сейлз-агент(к)и?
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Продюсувати док
Продюсувати док: словник міжнародних термінів
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина друга
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Продюсувати док
Продюсувати док: плануємо роботу продакшн-компанії. Частина перша
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Продюсувати док
Продюсувати док: що варто знати під час підписання копродукційної угоди
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: бюджет та фінансовий план документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: презентація документального проєкту
Продюсувати док
Продюсувати док: презентація документального проєкту
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Продюсувати док: розробка проєкту документального фільму
Продюсувати док
Продюсувати док: розробка проєкту документального фільму
Серія текстів про продюсування від Дар’ї Бассель та Аліни Горлової
Продюсувати док
Зустрічі, мрії і спогади
Огляд програми
Зустрічі, мрії і спогади
Кінокритикиня Наталя Серебрякова про програму документального есе
Огляд програми
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Інтерв'ю
Що ми знаємо про шотландську документалістику?
Розмова з Хосе-Рамоном «Мон» Рівасом
Інтерв'ю
Смерть їй личить: про фільм-закриття
Огляд програми
Смерть їй личить: про фільм-закриття
Про стрічку «Хороша смерть» розмірковує Наталя Серебрякова
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Оксана Карпович
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Оксана Карпович
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Жанна Кадирова: «Ця нагорода дуже пов’язана з моїм повсякденним життям»
Інтерв'ю
Жанна Кадирова: «Ця нагорода дуже пов’язана з моїм повсякденним життям»
Розмова з художницею Жанною Кадировою, авторкою цьогорічних статуеток-нагород Docudays UA
Інтерв'ю
Міра Берт-Вінтонік: «Ніхто не бачив кадри утопії, але її пошук здавався метафорою життя батька як митця»
Інтерв'ю
Міра Берт-Вінтонік: «Ніхто не бачив кадри утопії, але її пошук здавався метафорою життя батька як митця»
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Тетяна Кононенко
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Тетяна Кононенко
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Домашні рейви: приєднуйтеся до вечірок від «Хвильового»
Огляд програми
Одного разу в Шотландії
Огляд програми
Одного разу в Шотландії
Кінокритик Сергій Ксаверов про програму «Знаходження: Шотландія у фокусі»
Огляд програми
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Любий
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Любий
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
«Я не хочу, аби система мене визнавала»
Інтерв'ю
«Я не хочу, аби система мене визнавала»
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Хімей і Ярема Малащук
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Роман Хімей і Ярема Малащук
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірина Цілик
Інтерв'ю
DOCU/УКРАЇНА в фокусі: Ірина Цілик
5 питань режисер(к)ам національного конкурсу
Інтерв'ю
Фільм-есе: дослідження, щоденник, пропаганда
Огляд програми
Фільм-есе: дослідження, щоденник, пропаганда
Про жанр кіноесе розповідає кінокритикиня Наталя Серебрякова
Огляд програми
Клер Сімон: «Документальне кіно зневажають як пролетарське»
Інтерв'ю
Клер Сімон: «Документальне кіно зневажають як пролетарське»
Інтерв'ю
У прямому ефірі: програма онлайн-стрімів Docudays UA
Огляд програми
Фестивалимо вдома і святкуємо відкриття Docudays UA
Огляд програми
Фестивалимо вдома і святкуємо відкриття Docudays UA
Docudays UA-2020 відкриється в онлайн-трансляції 24-го квітня о 19:00. Що ми підготували для глядачів і глядачок?
Огляд програми
Вибачте. Зображення відсутнє: фільми-подорожі, фільми-есе
Огляд програми
Зустрічайте міжнародний конкурс Docudays UA!
Огляд програми
Зустрічайте міжнародний конкурс Docudays UA!
Огляд програми
Історії, що хвилюють: гід правозахисною програмою RIGHTS NOW!
Огляд програми
Історії, що хвилюють: гід правозахисною програмою RIGHTS NOW!
Огляд програми
Ретроспектива Клер Сімон: початок нових світів
Огляд програми
Ретроспектива Клер Сімон: початок нових світів
Огляд програми
Кіноесе як розрив, як чиста впертість
Огляд програми
Кіноесе як розрив, як чиста впертість
Про фестивальну кінопрограму «Вибачте. Зображення відсутнє»
Огляд програми
DOCU/АРТ пам’яті
Огляд програми
DOCU/АРТ пам’яті
Огляд програми
«Teen Spirit»: виклики дорослішання
Огляд програми
«Teen Spirit»: виклики дорослішання
Історії молодих людей про пошук себе, творчість, сексуальність, боротьбу – у головній кінопрограмі фестивалю.
Огляд програми
DOCU/ХІТИ: коли є любов
Огляд програми
Просто діти: історії з усього світу
Огляд програми
Просто діти: історії з усього світу
Про програму для дітей та дорослих DOCU/ДІТИ
Огляд програми
Із заходу на схід: національний конкурс DOCU/УКРАЇНА
Огляд програми
Знаходження: Шотландія у фокусі
Огляд програми
Знаходження: Шотландія у фокусі
Розповідаємо про програму шотландської документалістики
Огляд програми
DOCU/ТАБІР: документуємо «карантинне» повсякдення
Огляд програми
08 квітня 2020
DOCU/ТАБІР: документуємо «карантинне» повсякдення
Огляд програми
08 квітня 2020
DOCU/CITIZEN як спосіб підтримати улюблений фестиваль
Інтерв'ю
05 лютого 2020
DOCU/CITIZEN як спосіб підтримати улюблений фестиваль
Інтерв'ю
05 лютого 2020
Далека-близька Арктика: кіно з-за полярного кола
DOCU/БЛОГ
24 січня 2020
Далека-близька Арктика: кіно з-за полярного кола
Своїми враженнями про міжнародний кінофестиваль у Тромсе ділиться Дар'я Аверченко
DOCU/БЛОГ
24 січня 2020
Ну що там IDFA?
DOCU/БЛОГ
04 грудня 2019
Ну що там IDFA?
DOCU/БЛОГ
04 грудня 2019
Говорити одне одному й усьому світу. Фестиваль східних сусідів
DOCU/БЛОГ
28 листопада 2019
Говорити одне одному й усьому світу. Фестиваль східних сусідів
DOCU/БЛОГ
28 листопада 2019
Привиди стосунків: кінофестиваль у Салоніках
DOCU/БЛОГ
20 листопада 2019
Привиди стосунків: кінофестиваль у Салоніках
У Салоніках відбувся ювілейний 60-й міжнародний кінофестиваль
DOCU/БЛОГ
20 листопада 2019
Індустрійна геометрія: кінофестиваль в Їглаві
DOCU/БЛОГ
14 листопада 2019
Індустрійна геометрія: кінофестиваль в Їглаві
На цілий тиждень наприкінці жовтня Їглава перетворюється на «живу кухню» кіноіндустрії
DOCU/БЛОГ
14 листопада 2019
DOCU/ТИЖДЕНЬ: як говорити про булінг у школах?
DOCU/БЛОГ
23 жовтня 2019
DOCU/ТИЖДЕНЬ: як говорити про булінг у школах?
DOCU/БЛОГ
23 жовтня 2019
Кіноконгрес в Австралії. Кібернетика та інший континент
DOCU/БЛОГ
16 жовтня 2019
Кіноконгрес в Австралії. Кібернетика та інший континент
DOCU/БЛОГ
16 жовтня 2019
Як працюватиме DOCU/ТИЖДЕНЬ у школах
DOCU/БЛОГ
25 вересня 2019
Як працюватиме DOCU/ТИЖДЕНЬ у школах
DOCU/БЛОГ
25 вересня 2019
Українська п’ятірка з Латвії. Baltic Sea Forum
DOCU/БЛОГ
11 вересня 2019
Українська п’ятірка з Латвії. Baltic Sea Forum
DOCU/БЛОГ
11 вересня 2019
Скорочуючи кілометри між Києвом та Единбургом
DOCU/БЛОГ
29 липня 2019
Скорочуючи кілометри між Києвом та Единбургом
DOCU/БЛОГ
29 липня 2019
Альтернативні території Шеффілдського кінофестивалю
DOCU/БЛОГ
11 липня 2019
Альтернативні території Шеффілдського кінофестивалю
DOCU/БЛОГ
11 липня 2019
Знайти свій простір і свій шлях
DOCU/БЛОГ
04 липня 2019
Знайти свій простір і свій шлях
DOCU/БЛОГ
04 липня 2019
Це все про відчуття. Краківський кінофестиваль
DOCU/БЛОГ
27 червня 2019
Це все про відчуття. Краківський кінофестиваль
DOCU/БЛОГ
27 червня 2019
Канни. Мої ігрові канікули
DOCU/БЛОГ
31 травня 2019
Канни. Мої ігрові канікули
Про «мекку прагнень» та захопливого паломництва і документальної, й ігрової кіноіндустрії — фестивальні Канни
DOCU/БЛОГ
31 травня 2019
Діджиталізація прав людини
DOCU/БЛОГ
21 травня 2019
Діджиталізація прав людини
DOCU/БЛОГ
21 травня 2019
Кінофестиваль в Лінці: інші дороги
DOCU/БЛОГ
06 травня 2019
Кінофестиваль в Лінці: інші дороги
Crossing Europe — один із головних фестивалів Австрії, який поєднує у своїй програмі ігрове й документальне кіно. Розповідаємо про внутрішню кухню цього фестивалю
DOCU/БЛОГ
06 травня 2019
Кінофестиваль у Салоніках: крізь обрії
DOCU/БЛОГ
10 квітня 2019
Кінофестиваль у Салоніках: крізь обрії
Українська режисерка Поліна Мошенська ділиться у своєму блозі кінематографічними відкриттями фестивалю в Салоніках
DOCU/БЛОГ
10 квітня 2019
«Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини»
DOCU/БЛОГ
04 квітня 2019
«Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини»
27–28 березня в межах IV Всеукраїнської конференції «Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини» відбулася зустріч представників та представниць ста п’ятдесяти кіноклубів Docudays UA при громадських і правозахисних організаціях, бібліотеках, освітніх закладах, галереях і закладах пенітенціарної системи
DOCU/БЛОГ
04 квітня 2019
У боротьбі за кінотеатри
DOCU/БЛОГ
27 лютого 2019
У боротьбі за кінотеатри
Запрошуємо до дискусії на фестивалі, у якій ми обговоримо, як активісти в різний спосіб опановують публічні простори
DOCU/БЛОГ
27 лютого 2019
Як боротись за право на приватність у цифрову добу
DOCU/БЛОГ
25 лютого 2019
Як боротись за право на приватність у цифрову добу
Що таке цифрові права? Читайте про це в нашому блозі про лекції та дискусії в межах правозахисної програми Rights Now!
DOCU/БЛОГ
25 лютого 2019
Олексій Сай: «У повній тиші я починаю втрачати глузд»
Інтерв'ю
20 лютого 2019
Олексій Сай: «У повній тиші я починаю втрачати глузд»
Художник Олексій Сай розповідає про те, які зміни принесли із собою в сучасний світ офісна робота та інтернет, про мистецтво, буденність і потребу в шумі
Інтерв'ю
20 лютого 2019
Doc Preview: чому важливо показувати незавершені фільми?
DOCU/БЛОГ
16 січня 2019
Doc Preview: чому важливо показувати незавершені фільми?
Про те, чому такі презентації корисні для майбутніх фільмів і як формат Doc Preview утілений за кордоном, – діляться директор(к)и та координатор(к)и індустрійних платформ міжнародних фестивалів.
DOCU/БЛОГ
16 січня 2019